אני רוצה לשתף אתכן בערב שהיה לי אתמול.
אתמול הילדים נרדמו מוקדם מהרגיל וגם הבעל היה עייף ופרש ישר אחריהם.
נשארתי אני והבית.
החלטתי שזו הזדמנות טובה לערב בנות. עם משתתפת אחת.
אמרתי לעצמי שהערב עבודות הבית יכולות לחכות. לא יברחו לשום מקום.
התוכנית שלי פשוטה. סנדביץ׳ מושקע ביותר, כירבולית, סרט או שניים מקלחת טובה וארוכה ומשם נזרום.
אז ירדתי לסלון וראיתי שאין לי ספה לשבת עליה בגלל כל התחפושות המפוזרות עליה (כמובן שהיה לנו ערב תחפושות באותו יום).
טוב, אין ברירה, אני רק מסדרת לי קצת בסלון שיהיה לי נחמד לשבת. אז סידרתי. את כל הסלון.
יופי. עכשיו נעים לי לשבת, ניגש למלאכת הסנדביץ׳ המושקע.
רגע, אין מקום על השיש בגלל הכלים. אז אני רק אשים מדיח זריז וזהו. שיט, המדיח מלא מהפעם הקודמת (אני כל פעם מופתעת מזה מחדש, כאילו מצפה שביום מן הימים הכלים יפנו את עצמם משם). טוב, נו. להוציא כלים זה שתי דקות. גם ככה הסרט שלי עוד לא התחיל.
אז הוצאתי. ושמתי חדש. אפילו נכנס הכל, מה שלא קורה בדרך כלל. טוב, חוץ מאיזה סיר קטן ומחבת. הם אפילו לא מלוכלכים מי יודע מה. אז כבר אשטוף אותם ביד, חבל להרוס מראה של שיש נקי מכלים.
רגע, אחרי שהשיש נקי מכלים, רואים כמה שהוא לא נקי...
טוב, נו. סמרטוט קטן וניקיתי את השיש (והכריים).
זהו.
עכשיו אפשר להכין סנדביץ׳. הסרט תכף מתחיל.
הכנתי לי סנדביץ׳.
באמת מושקע ומעורר תאבון.
ואם אני כבר בענייני סנדביץ׳ אז אני אכין גם לבנות לגן ואפרגן לבעלי עם סנדביץ מושקע משלו לדרך.
החלטתי שאני יכולה לפרגן לעצמי גם כוס יין. ואם כבר ערב בנות מושקע, אז שיהיה גביע יין יפה.
אז הלכתי להביא אחד כזה לא יומיומי.
בדרך דרכתי במשהו דביק להפליא. עד כדי כך דביק שהנעל בית שלי נשארה במקום.
אוף, הסנדביץ׳ על השיש קורא לי. הסרט מתחיל.
אבל הדביק הזה... אי אפשר להשאיר את זה למחר, יש גבול.
ואחרי הסרט כבר לא יהיה לי כוח.
אז שמים את הסרט להקלטה רגע, סמרטוט, שתי דקות ואין דביק. אבל אם אני כבר עם דלי וסמרטוט ביד, אולי כבר העביר סמרטוט בסלון ומטבח? במילא כבר שמתי להקלטה. הא, רגע, אם אני שוטפת, גם צריך לשאוב את השטיח, אחרת מה עשינו בזה?
אז שאבתי.
ושטפתי.
הלכתי למעלה לתלות את הסמרטוט על החבל. בדרך עברתי ליד מכונת כביסה. ראיתי את ההר של הכביסה. אם אני כבר פה, אז אשים כביסה. שמתי. והוצאתי מהמייבש את הכביסה הקודמת. לא, לא קיפלתי אותה. אמרנו שעבודות הבית יכולות לחכות, נכון?
זהו, לא עושה יותר כלום!
אז חזרתי לסדביץ׳ שלי, מזגתי לי כוס יין, התעטפתי בכירבולית והפעלתי את הסרט.
סרט טוב!
לפחות 20 דקות ראשונות ממנו...
את כל השאר לא יצא לי לראות.
התעוררתי ב 12:30 בלילה מול מסך ריק, מקופלת על הספה, עם צוואר תפוס.
כמו שאני, כיביתי טלויזיה, לקחתי שלוק אחרון מהיין (בדרך להחזיר את הכלים על השיש הנקי שלי)
עליתי למיטה.
בלי מקלחת ארוכה או כל מקלחת בכלל...
וכך נגמר ערב שבו אני לא עושה כלום בבית ומתפנקת לי בחוסר מעש.
לפחות בוקר אחרי קיבלתי מבעלי פירגון ענק על הבית הנקי והסנדביץ׳ לדרך. היה אולי קצת שווה.
לילה טוב בנות יקרות, תשתדלו לפרגן לעצמכן יותר!
__________________________________________________________________