עבודות הבית יחכו. - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • אני רוצה לשתף אתכן בערב שהיה לי אתמול.
    אתמול הילדים נרדמו מוקדם מהרגיל וגם הבעל היה עייף ופרש ישר אחריהם.
    נשארתי אני והבית.
    החלטתי שזו הזדמנות טובה לערב בנות. עם משתתפת אחת.
    אמרתי לעצמי שהערב עבודות הבית יכולות לחכות. לא יברחו לשום מקום.
    התוכנית שלי פשוטה. סנדביץ׳ מושקע ביותר, כירבולית, סרט או שניים מקלחת טובה וארוכה ומשם נזרום.
    אז ירדתי לסלון וראיתי שאין לי ספה לשבת עליה בגלל כל התחפושות המפוזרות עליה (כמובן שהיה לנו ערב תחפושות באותו יום).
    טוב, אין ברירה, אני רק מסדרת לי קצת בסלון שיהיה לי נחמד לשבת. אז סידרתי. את כל הסלון.
    יופי. עכשיו נעים לי לשבת, ניגש למלאכת הסנדביץ׳ המושקע.
    רגע, אין מקום על השיש בגלל הכלים. אז אני רק אשים מדיח זריז וזהו. שיט, המדיח מלא מהפעם הקודמת (אני כל פעם מופתעת מזה מחדש, כאילו מצפה שביום מן הימים הכלים יפנו את עצמם משם). טוב, נו. להוציא כלים זה שתי דקות. גם ככה הסרט שלי עוד לא התחיל.
    אז הוצאתי. ושמתי חדש. אפילו נכנס הכל, מה שלא קורה בדרך כלל. טוב, חוץ מאיזה סיר קטן ומחבת. הם אפילו לא מלוכלכים מי יודע מה. אז כבר אשטוף אותם ביד, חבל להרוס מראה של שיש נקי מכלים.
    רגע, אחרי שהשיש נקי מכלים, רואים כמה שהוא לא נקי...
    טוב, נו. סמרטוט קטן וניקיתי את השיש (והכריים).
    זהו.
    עכשיו אפשר להכין סנדביץ׳. הסרט תכף מתחיל.
    הכנתי לי סנדביץ׳.
    באמת מושקע ומעורר תאבון.
    ואם אני כבר בענייני סנדביץ׳ אז אני אכין גם לבנות לגן ואפרגן לבעלי עם סנדביץ מושקע משלו לדרך.
    החלטתי שאני יכולה לפרגן לעצמי גם כוס יין. ואם כבר ערב בנות מושקע, אז שיהיה גביע יין יפה.
    אז הלכתי להביא אחד כזה לא יומיומי.
    בדרך דרכתי במשהו דביק להפליא. עד כדי כך דביק שהנעל בית שלי נשארה במקום.
    אוף, הסנדביץ׳ על השיש קורא לי. הסרט מתחיל.
    אבל הדביק הזה... אי אפשר להשאיר את זה למחר, יש גבול.
    ואחרי הסרט כבר לא יהיה לי כוח.
    אז שמים את הסרט להקלטה רגע, סמרטוט, שתי דקות ואין דביק. אבל אם אני כבר עם דלי וסמרטוט ביד, אולי כבר העביר סמרטוט בסלון ומטבח? במילא כבר שמתי להקלטה. הא, רגע, אם אני שוטפת, גם צריך לשאוב את השטיח, אחרת מה עשינו בזה?
    אז שאבתי.
    ושטפתי.
    הלכתי למעלה לתלות את הסמרטוט על החבל. בדרך עברתי ליד מכונת כביסה. ראיתי את ההר של הכביסה. אם אני כבר פה, אז אשים כביסה. שמתי. והוצאתי מהמייבש את הכביסה הקודמת. לא, לא קיפלתי אותה. אמרנו שעבודות הבית יכולות לחכות, נכון?
    זהו, לא עושה יותר כלום!
    אז חזרתי לסדביץ׳ שלי, מזגתי לי כוס יין, התעטפתי בכירבולית והפעלתי את הסרט.
    סרט טוב!
    לפחות 20 דקות ראשונות ממנו...
    את כל השאר לא יצא לי לראות.
    התעוררתי ב 12:30 בלילה מול מסך ריק, מקופלת על הספה, עם צוואר תפוס.
    כמו שאני, כיביתי טלויזיה, לקחתי שלוק אחרון מהיין (בדרך להחזיר את הכלים על השיש הנקי שלי)
    עליתי למיטה.
    בלי מקלחת ארוכה או כל מקלחת בכלל...

    וכך נגמר ערב שבו אני לא עושה כלום בבית ומתפנקת לי בחוסר מעש.

    לפחות בוקר אחרי קיבלתי מבעלי פירגון ענק על הבית הנקי והסנדביץ׳ לדרך. היה אולי קצת שווה.

    לילה טוב בנות יקרות, תשתדלו לפרגן לעצמכן יותר!
    __________________________________________________________________

25 תגובות
עמוד 1
  • את פשוט אישה/אמא טיפוסית!!!!!!!!
    מלאכית קטנה שלי, אמא לא תשכח אותך לעולם!
    ------------------------------------------------------------------------------------------
    לפני שנולדו ילדינו הכרנו עולם, לאחר שילדינו נולדו התחלנו להכיר את עצמנו.
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    לעתים מאד רחוקות אנחנו מקבלים בחיים את מה שאנחנו רוצים, אבל אנחנו תמיד מקבלים את מה שאנחנו צריכים.

    --------------------------------------------------------------------------------
    אין דרך אל האושר- האושר היא הדרך!



  • כל כך מוכר

  • יואווו הרגת אותי
    פייס: ortal_hori


  • חחחחח
    מוכר
  • תודה
  • חחח גדולה את !
    רוצה לבוא אלי ״לראות סרט״?

    הילדים הם גשר אל עצמנו, שנתן לנו הזמן.
    שלום חנוך { מתוך השיר "על פני האדמה" }
  • חה חה גדול!!
    וכ"כ מוכר...

    אני תמיד אומרת - אני אנקה כל ערב משהו אחד קטן.. ובסוף מוצאת את עצמי מנקה עד 12 בלילה את כל הבית..
    ולמחרת הכל שוב מטונף
  • את ענקית..
    חשבת לעסוק בכתיבה פעם?
    http://www.ipanel.co.il/index.php?page=join&content=join&referrer_id=32212

  • פיתוש, אני ממש לא חולת נקיון.

  • רק תסבירי לי מאיפה הכוחות לכל זה....?

  • את כותבת פשוט מדהים !!!

    ]
  • כל כך מוכר...

    הזכרת לי את מילותיו של יורם טהר לב:

    ברוך שעשה אותך אשה

    "לילה טוב" – אני אומר לה אחרי החדשות,
    "אני מת מעייפות, אני הולך לישון".
    ונכנס למיטה וממש נופל אפיים
    ומושך את השמיכה ועוצם את העיניים.
    "אני באה אחריך!" היא קוראת לי מאחור,
    "אני רק מכבה בסלון את האור".

    ובינתיים היא סוגרת את התריס
    ונועלת את הדלת,
    ממלאת במים את הקערה של הכלב,
    דוחפת למדיח עוד שלוש ארבע כוסות,
    בודקת אם נכנס איזה אימייל מאוחר,
    מגהצת לעצמה חולצה למחר,
    כותבת פתק למורה,
    מוציאה מהפריזר עוף להפשרה,
    משאירה צ'ק לוועד הבית בארון החשמל,
    מכניסה למטען את הטלפון הנייד...
    ואז נכנסת למקלחת.
    מתרחצת, מתמרחת, מתבשמת,
    מצחצחת ונכנסת למיטה.

    כך הולכת לישון משפחה מאושרת.
    ואף פעם אינני שואל איך היא מספיקה,
    אלא רק איך היא זוכרת.

    ואלמלא הייתי ישן הייתי לוחש לה בשקט:
    "איך את כל כך עניינית וכל כך מדויקת?
    ובכלל, איך העניק לך השוכן ממעל
    כישורים לגדל גם את הילדים וגם את הבעל?
    איך את מסוגלת להקשיב לסובבים אותך
    ברצינות, בראש פתוח ובמחשבה מסודרת?
    איך את מצליחה לחייך כשאת רוצה לצרוח?
    ובוכה כשאת מאושרת?
    ואיך, תגידי איך, למרות כל מה שעובר עלינו
    את עדיין אופטימית, מלאת שמחה ונחושה?
    ובעידן החומרני הזה,
    את עדיין פתוחה לסבלם של אחרים,
    כנה ורגישה?"

    כל בוקר אני מודה לאלוהים:
    ברוך שעשה אותך אישה!
    "...אמא שרה לבן בלילה... אמא כאן לידך כל הזמן..."

  • חלילה, לא אמרתי שאת חולת ניקיון..
    http://www.ipanel.co.il/index.php?page=join&content=join&referrer_id=32212

  • גם אני תמיד אוהבת לקרוא את מה שאת כותבת... בכל מיני נושאים
  • מקסים!!!
    ומסכימה עם כל הבנות! את כותבת מקסים! לא רק עכשיו, בד"כ התשובות והתגובות שלך מנוסחות בצורה הכי טובה וכ"כ כיפיות לקריאה! ממש זורם ונעים
  • תודה על הפירגון!
  • פשוט כתבת מהמם! וגם אני חושבת שיש לך כישרון לזה.

    עמית את לא שמה לב אבל גם אצלך זה קורה ה"מחלה הזאת". אני אמצא פעם משהו שכתבת ואמחיש לך למה אני מתכוונת.

    וגם מה ששיר כבה מהמם. ובעיקר כי כתב את זה גבר.
    שולי אפשר לגנוב לך ולעשות מזה סטטוס לפייסבוק?
  • צול,
  • תפס חזק
  • מוכר מאוד!!!
  • אשת חיל מי ימצא
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה