זה באמת נורא יקר..
ואם הטיקים ממשיכים את בוודאי יכולה לבקש מהרופאה טיפול רגשי.
לא יודעת... אולי אם הרופאה כותבת הפנייה זה לא מצירך לעבור דרך התפתחות הילד.
זה שהטיקים ממשיכים זה אומר שהוא עדיים במצב לחץ!
ואם הוא עדיין במצב לחץ זה לא בריא לנפשו הקטנה והרכה.. צריך לעזור לו.
תפני לרופאת ילדים בהקדם, תספרי לה שהוא עובר משבר או תקופה של התמודדויות..
תספרי לה שעדיים יש טיקים ושאת מרגישה שהוא צריך חיזוק רגשי..
מקווה שהיא תהיה אמפטית יותר מהרופאה שלנו!
בהצלחה!!
http://www.ipanel.co.il/index.php?page=join&content=join&referrer_id=32212