אורטל המתוקונת ואולי עוד מישהי יודעת - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • נכון דברת פה פעם על רכיבה טיפולית?

    למה בעצם התחלתם עם זה? מה היו הקשיים של אור? מה זה בדיוק נותן?
    ספרי לי על זה קצת. לשחר נורא קשה בגן ואני ממש חושבת שזה על רקע ביטחון עצמי. גם אצלכם היה ככה? אתם עדיין הולכים לשם?
    זה דרך הקופה?

24 תגובות
עמוד 1
  • היי מאמי. אנחנו עשינו ספורט טיפולי - ממליצה בחום!!!

    לא היתה לי סבלנות להתעסק מו הקופה, הלכתי פרטי ההורים שלי זרו לשלם
    פייס: ortal_hori


  • הגדולה שלי גם הייתה ברכיבה טיפולית, מכיוון אחר של לתרגל תנועה.

    את יכולה לקבל החזר מהקופה, אני לא יודעת באיזו קופה את אבל במאוחדת היינו צריכים הפניה מרופאת הילדים ואז קיבלנו החזר על חלק מהסכום.


  • אה זה לא זה. אין לו קשיי קשב ומשום מה זכרתי שדברת על שזה העלה לה את הביטחון העצמי. שחר גומר לי תנשמה! קשה לו מאוד והוא כזה קטן התינוק שלי. חשבתי אולי איזה חוג יעזור לו אבל אני רוצה משהו נקודתי... אז את אומרת שרכיבה טיפולית משפר ביטחון עצמי? עניין אותי לדעת איך בדיוק...
    חבל שהגננת שלו לא נורמלית מספיק בשביל שאני אתיעץ איתה לגבי זה. היא כזאת הבלה לפעמים. כאילו באה לדפוק כרטיס וללכת... אולי אני קצת מגזימה אבל ככה זה נראה. לא סופר משקיעה בדברים בסיסיים. חבל היא בטח היתה יכולה לתת לי מענה מתוך הכרות איתו.


  • אנחנו בכללית. אולי את תוכלי לספר לי על רכיבה טיפולית? איך זה?


  • תכתבי לי בפייס מה שאת רוצה אנחנו מטופלים בזה וגם דרך הכללית
  • תשמעי זה עוזר בהרבה דברים, ביטחן עצמי לא חסר לה אבל למזלנו
    פייס: ortal_hori


  • יפעתוש - ספרי לי על זה. במה את מרגישה שזה מקדם אתכם? מה זה בדיוק? מה עושים שם?
    כמה עולה?


  • אה ואורטל, זכיתם בגננת. הגננת שלנו לא מדהימה אבל לפחות לא גרועה כמו זאת של שנה שעברה... לפחות היא לא עושה נזקים
  • גננות - כמו בכל דבר בחיים צריכים איתן רק מזל ...

    גמני הייתי רוצה לשמוע
  • בשביל לקבל הנחות בטיפולים רגשיים את צריכה להיות מוכרת בהתפתחות הילד..
    ואז יש לך בחירה בין מגוון טיפולים רגשיים כמו רכיבה טיפולית, טיפול באמצעות מוזיקה וכאלה.
    כדי לשפר ביטחון עצמי את יכולה לרשום אותו גם לחוג רגיל! באמנויות לחימה עובדים הרבה על מודעות עצמית, עמידה, יציבות.. מעבר לכל המכות.
    זה יכול להקנות לו ביטחון בגוף שלו.
    וגם עצם זה שהוא יודע משהו וטוב במשהו יכול להקנות המון ביטחון.
    יש קפוארה, ג'ודו וכו'...
    http://www.ipanel.co.il/index.php?page=join&content=join&referrer_id=32212
  • תאיר גם מטופלת ברכיבה טיפולית. אנחנו בקופ"ח לאומית.
    המחירים בצפון אולי קצת שונים... בהתחלה היינו בחווה אחת שם היינו משלמים 125 ש"ח על כל שיעור של חצי שעה ומקבלים החזר מהקופה של 59 ש"ח לכל שיעור.

    עכשיו אנחנו בחווה אחרת וכאן אנחנו משלמים 440 ש"ח לחודש והקופה מחזירה לנו גם 59 ש"ח לכל שיעור.

    זה מאד עוזר. לנו בעיקר עזר לביטחון העצמי שלה. עדיין חסר אבל השיפור הוא גדול. תחשבי שלשוט על חיה גדולה כמו סוס זה דבר עצום. היא בעצם נותנת הוראות לסוס והיא זו שמחליטה מה עושים ולאן פונים וכו'. יש את עניין השליטה על חיה גדולה.
    תוך כדי רכיבה עובדיםפ איתה על הרבה דברים שיש להם מטרה כלשהי.. זה ממש ארוך אם תרצי אשמח לדבר איתך.

    זה עוזר בתחום של התמצאות במרחב וראיה מרחבית..

    יש עוד הרבה.
    זה בהחלט מומלץ!



  • אוף אנחנו לא קשורים למכון להתפתחות הילד. בעצם אין לו שום בעיה מיוחדת הוא רק צריך זריקה לביטחון העצמי ויפה שעה אחת קודם. יש לו לפעמים טיקים כאלה בפנים. מכירות? כמו עווית כזו. זה מטריף לי תנשמההההה אבל בפירוש אמרו לי להתעלם מזה. הגננת של שנה שעברה אמרה לי לא להתיחס ושכרגע זה לא מפריע לו ברמה החברית או אחרת ככה שלא להתרגש מזה וזה אמור להחלוף. אבל זה לא חולף. בעבר זה היה מופיע במצבי לחץ (גן חדש כשעברנו דירה כשהייתי אמורה ללדת וכו') אבל עכשיו זה עדיין קיים. זה במינון נמוך אבל עדיין יוצא לו לפעמים. הרופאץ ילדים ארה שאם לא יעבור תוך כך וכך זמן אפשר לשלוח לטיפול רגשי. אולי אעשה את זה? ואז אהיה מוכר בהתתחות הילד ואקבל הנחה על הרכיבה...
  • זה באמת נורא יקר..
    ואם הטיקים ממשיכים את בוודאי יכולה לבקש מהרופאה טיפול רגשי.
    לא יודעת... אולי אם הרופאה כותבת הפנייה זה לא מצירך לעבור דרך התפתחות הילד.
    זה שהטיקים ממשיכים זה אומר שהוא עדיים במצב לחץ!
    ואם הוא עדיין במצב לחץ זה לא בריא לנפשו הקטנה והרכה.. צריך לעזור לו.

    תפני לרופאת ילדים בהקדם, תספרי לה שהוא עובר משבר או תקופה של התמודדויות..
    תספרי לה שעדיים יש טיקים ושאת מרגישה שהוא צריך חיזוק רגשי..
    מקווה שהיא תהיה אמפטית יותר מהרופאה שלנו!
    בהצלחה!!
    http://www.ipanel.co.il/index.php?page=join&content=join&referrer_id=32212
  • פיתוש את צודקת
  • את לא צריכה להיות "מוכרת" במכון להתפתחות הילד בשביל להיות זכאית להחזיר.
    זה משהו שקבוע בחוקי סל הבריאות של קופות החולים.

    כל אחד זכאי אולי גובה ההחזר שונה מעט בהתאם לסוג הביטוח שיש לך....


  • ומה הפרוצדורה?


  • תראי, אני לא יודעת איך הפרוצדורה בקופה שלכם.
    אצלנו בלאומית אני משלמת מחיר מלא לחוות סוסים מביאה חשבונית + קבלה בצירוף מכתב מטעם החווה על כמות השיעורים באותו חודש מגישה לקופ"ח ועל כל שיעור הם מפקידים לי 59 ש"ח.
    בד"כ יוצא לי בחודש החזר עבור או 4 או 5 שיעורים תלוי בחודש ...



  • אבל דרך מה? דרך רופא ילדים נותן הפניה או משהו? או לדבר עם מזכירות המרפאה בכלל בלי קשר לרופא ילדים?


  • תפני למזכירות של הקופה תבדקי אך זה אצלכם אני חושבת שבכללית זה עם התחייבות.. תבררי.
    אצלנו בלאומית אני לא צריכה כלום מהקופה הרופאת ילדים שלנו בכלל לא יודעת שתאיר רוכבת...
    אני פשוט הולכת לחווה שאני רוצה משלמת להם ומביאה לקופה את הקבלה..


  • ההחזרים הם דרך המושלם, חשוב לציין. סל הבריאות לא מכיר בזה ולא נותן החזרים....

    עד כמה שאני זוכרת, עבדתי פעם בקופה, ההורים היו משלמים ומביאים קבלות.

    את צריכה לבדוק דרך המושלם איזה ספקים יש להם בהסדר, עד כמה שאני זוכרת מגיע עד גיל מסויים כמות טיפולים מסויימת, לא זוכרת כמה...


    [email protected]
    פייס: ortal_hori


  • מגיע 30 טיפולים בשנה.
    אורטל - בלאומית מביאים קבלות בכללית אני חושבת שלוקחים התחייבות.
    וההחזר באמת נעשה דרך המושלם...



  • תודה לכולכן. נעשה בירור
  • את יכולה להביא מכתב מרופא מטפל או ממכון להתפתחות הילד
    את יכולה לבחור חוות סוסים שזה בהסדר ואז מגיע לך משהו כמו 30 או 45 טיפולים בשנה בעלות של 45 ש"ח לטיפול
    לנו זה עזר בהרבה תחומים

    אבל עצה שלי את יכולה לברר עם חוות סוסים באיזור מגורייך ואז בדיוק הם יפנו אותך ואז יגידו לך איזה טפסים להביא כדי שהכל יהיה דרכם ואז את משלמת רק את ההשתתפות העצמית
    אם יש לך עוד שאלות אז בכייף
  • אני גם בדיוק מבררת עכשיו לאוראל, אני בכללית
    אז ככה: צריך הפנייה או מנוירולוג, או מהתפתחות הילד או מפסיכולוג, שמציין בהפנייה את האבחון מה שיש לילד ומה מומלץ. עם ההפנייה הזו הולכים לרופא ילדים שנותן התחיייבות- מכתב המלצה ועם זה את הולכת לחוות סוסים ואז מגיע הטיפולים- 45 ש"ח לפגישה של חצי שעה במקום 125 ש"ח, עד 30 טיפולים בשנה.
    לא חושבת שאפשר ללכת ככה סתם.. אלא אם את משלמת מחיר מלא
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה