-
אני חושבת שאתם צריכים לברך על המלגה הזו..
בד"כ אין מלגות ל 4 שנים, ואין מלגות שמקבלים בהם כל כך הרבה!
מאיפה זה?!?
http://www.ipanel.co.il/index.php?page=join&content=join&referrer_id=32212
-
לא הייתי אומרת חוצפנית, אבל כן הייתי מבינה אותם....הוא מקבל מלגה, זה לא שהם חייבים לכם משהו
פייס: ortal_hori
-
אני מבינה את הקושי אבל הייתי נותנת לו לנסוע, בכל זאת סכומים כאלה זה לא דבר של מה בכך...
-
תראי המילגה הזו דורשת הרבה זה לא סתם 20000 שקל. גם הנסיעות לטכניון מהבית כל יום שישי עולות לו. וחוץ מהימי שישי האלה יש כל שבוע חונכות שהוא עושה. וכמובן השבת הזו.
בזמן הזה הוא יכול היה לעבוד... שאלה שאנחנו צריכים לשאול את עצמינו. נכון זה הרבה כסף אבל הם מגזימים בדרישות שלהם. ברור שהכל פתיר אבל בעייני זה מוגזם. כי לא זה לא מילאים. הוא עכשיו דיבר עם האחראי ששאל למה הוא עדיין לא שילם לשב ואמר שהוא יברר שוב מה אפשר לעשות לגבי חדר ואם זה לא יהיה אפשרי ובעלי יחליט שהוא לא מגיע לשבת ידונו בהמשך שהותו בקרן.
בעייני זו חוצפה.
-
אני אומרת שזה לא קל... אבל יש דברים שהם נטולי ברירה
אני גם חושבת שהוא לא היה רוצה לנסוע ולהיות שם בלעדיכם לשבת
ואגלה לך שלבעלי כמעט פעמיים בחודש (!!) יש תורנות שבת...
(וזה לא כולל תורנויות לילה במהלך השבוע)
"...אמא שרה לבן בלילה... אמא כאן לידך כל הזמן..."
-
אני חושבת שאת לא צודקת....
בעלי ואני הוצאנו הוןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן על לימודים
-
מיסי הוא בקושי רואה את הילדים. שבתות זה הזמן שלו איתם.
זו שבת שלמה שלא מדברים לא כלום אני לא יכולה ליסוע אליו לשם בבוקר.
אוף.
-
השאלה שאת צריכה לשאול את עצמך זה האם תסתדרו בלי העזרה של הקרן? נכון שזה מעצבן ודורש אבל שווה לכם להפסיד את הקרן בשביל שבת אחת? יש אפשרות שתלכי להורים שלך שבת ולפחות תהיה לך עזרה?
-
אני מסכימה עם הבנות.
שבת אחת בשנה אפשר להתגמש ולסבול ושתהיה קשה בשביל המלגה.
זה נכון שישנם עוד דרישות למלגה, אבל המלגה באמת שווה.
אם עם בנוסף לכל הדרישות יש גם שבת אחת בשנה שהוא לא בבית, זה לא כזה נורא.
באמת תסתכלי על זה כמו על מילואים או משהו כזה.
ועל מילואים הוא לא מקבל תמורה כספית. על זה -כן.
__________________________________________________________________
-
אם הוא יוותר על המילגה הוא ילך לעבוד ואז ברור שנרויח יותר כסף. החלטנו עכשיו שהוא יסע ושבסוף שנה הזאת נעשה חושבים אם אנחנו ממשיכים שם או לא.
כל יום רביעי הוא מ3 עד 7 עושה חונכות ובגלל זה לא חוזר הביתה אלא נשאר לישון בטכניון ובימי שישי מ8 וחצי עד 12 וחצי גם בשבתות חורף והוא מגיע הביתה בין 2 וחצי ל3. והשבת המעצבנת הזאת. באמתש אולי שווה יותר לעבוד וזהו.
טוב נעשה חושבים
-
אם אנחנו מסתכלים על ארבע שנים במסגרת זמן חיים של אדם ממוצע זה הרי לא הרבה, אם אנחנו יורדים עוד ןומסתכלים על שבת אחת במשך זמן חיים או במשך זמן של ארבע שנות לימודים גם זה די זניח.
אני מבינה את הקושי שלך, באמת באמת אבל אני לא חושבת שאתם יכולים להרשות לעצמכם לאבד את המילגה הזו....
זו אומנם ע ו ד שבת במסכת השבועות הקשים שעוברים עלייך לבד, אבל בגדול זה באמת פסיק קטן שעובר ממש ביום ראשון הקרוב.
לא פשוט למצוא עבדות סטונדנטיאליות, בטח לא באזור חיפה, בעבודה כזו של שש שעות שבועיות לא ישלמו לא מספיק כסף לתשלום שכ"ל ושאר הוצאות.....
תינשמי עמוק, נסי לקבל שזו רק שבת אחת מתוך ארבע, נותרו עוד שתיים כאלה ותאפשרי לכם.
הרי אם הוא יוותר על השבת הזו את כאילו ניצחת אבל בתכלס האוירה בבית בשבת תהיה מחורבנת וייתכן מאד שגם באמצע השבוע שכיום הוא מצליח לבוא הביתה הוא ייעדר כי הוא יצטרך לעבוד לממן את הלימודים ושאר הדברים....
-
אני מבינה מאוד את הקושי של השבת ללא הילדים,
אבל לפי דעתי, עדיין זה ממש שווה
-
אני עם הבנות ...
אין שום משרה של 6 שעות שבועיות שיכולות להכניס לו 20000
-
השאלה הוא רוצה ליסוע ?
אני היתי שבת אחת נותנת לו ליסוע
צודקת שזה מרגיז וקשה לבד עם הילדים .
מה עם ללכת לאמא שלך לשבת הזאת ?
-
הוא? ברור שהיה מוותר על השבת הזאת. שנה שעברה חזר מבואס ואמר שהיו משפחות ושיכולנו נורא להנות ביחד.
גלי, ה6 שעות שבועיות האלה + בערך 8 שעות שהוא מבלה על הכביש בדרך לשם (שעתיים לכיוון) יכולים לתת לו סכום חודשי יפה שבסכום שנתי כולל יתן לו הרבה מעל 20000. אבל יש פה רווח והפסד. ברור. פה אתה הרבה פחות לחוץ הכסף כבר מובטח וכו'... אפשר יותר להתרכז בלימודים... בגלל זה זה שווה.
ענבר לא הבנתי למה שלא יהיה כיף בשבת.
קיצר מעצבן. אבל אין ברירה. בעולם בו רוני רון הרוצח מקבל השלמת בגרויות ותואר ראשון חינם אין לנו מה להתפלא שדורשים מאבא לא להיות עם משפחתו ביום היחיד בו הוא רואה אותם.
-
אם הוא לא ילך אז בשבת יהיו פרצופים ותצטרכו לעשות חשיבה משותפת לגבי המשך הלימודים ומקור המימון...
בעיני זה סתם משהו שיוסיף מתח.
יודעת מה?
יש לי רעיון מצוין!
גם אני השבת לבד, אולי תבואו?????
יש בית כנסת אשכנזי ממש קרוב ושל שאר העדות במרחק הליכה
-
את מוזמנת גם אליי
-
לי נשמע ששבת בשנה זה לא כל כך נורא...
אם הוא מוצא עבודה אחרת על הזמן הזה אולי כדאי לעזוב את המילגה, אבל כל עוד הוא לא מוצא - חבל לוותר עליה בגלל שבת אחת.
יעל, אמא של יונתן ואיתמר
-
ענבר זה לא השבת זה עוד שבועיים. וזה לא שהוא מחכה לזה ורוצה ללכת אז למה שתהיה אוירה לא נעימה? מבחינתו מעדיף להיות בבית איתנו או שנבוא כולנו איתו.
ברור שאפשר לבלוע את הצפרדע אבל בעייני זה לא לגיטימי לדרוש ככה ולא לאפשר להביא גם את המשפחה. כמה סטודנטים כבר יש עם משפחה?? כאילו, הם קצת חסרי רגישות בקטע הזה. וזה משהו שחוזר על עצמו לאורך כל המילגה. שוב הגיוני כי מקבל סכום לא קטן של כסף. אבל צריך לזכור שמדובר בבן אדם עם חיים אחרי הלימודים...
-
מאמי - את צודקת.
את באמת צודקת. זו תחושה מתסכלת מאין כמותה.
שלא תטעי לרגע - אני לגמרי בעדך (די תמיד
-
]
-
איפה זה? אולי תמצאו מלון או בית הארחה זולים בשבילך ולילדים? זה יוצא ממש לפני פסח אולי יש דילים טובים אולי דרך קופונים שונים?
-
אולי באמת תנסו למצוא בית הארחה בסביבה.....