VIL, אני יודעת שיש ערים שבהם ההורים מחליטים בתחילת השנה אם לערוך הזנה משותפת ואז הם משלמים לגננת. אני לא יודעת אם זה המקרה כאן והאמת זה לא נראה לי נכון....אלה דברים שצריך עליהם פיקוח. מדובר בהרבה מאוד כסף
וכן, אפשר לגבות כספי וועד אבל יש להם מטרות מסוימות (הסעות, טיולים, מסיבות וכו')
את יכולה לנסות קודם כל להסב את תשומת לבה של הגננת שטרם ראית עבודות עם צבעי גואש, צבעי מים, דבקיות... ולהתעניין האם יש כאלה בגן (ומדוע ילדייך לא מביאים הביתה כאלה).
אם יש חשש אמיתי נראה לי שהייתי פונה לעירייה / פיקוח רק כדי להתעניין מי בודק את עניין התקציב, מבלי לתת שמות של אף אחד עדיין ומבלי להאשים.
תמר
הבלוג שלי
http://www.tapuz.co.il/blog/userBlog.asp?FolderName=myscraps