גמילה בלילה - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום שרון,
    יש לי שאלה בנוגע לגמילה בלילה. בני כיום בן 4 וחצי , לפני כשנה החלטנו לגמול אותו בלילה, ככל הנראה עשינו טעות והיינו צריכים להמשיך עוד עם תחתוני גמילה, כנראה שעוד לא היה בשל. בכל אופן הטעות כבר נעשתה, מאז היו לילות בודדים שלא ברח לו פיפי, כל בוקר מתחיל מהחלפת מצעים, בגדים, סדינים, שמיכות, מייאש מאוד, כל יום ערימות של כביסות. לאחרונה לפעמים הוא מתעורר ב 5-6 בבוקר מרטיבות ואז זה עוד יותר מתסכל, כבר לא נרדמים. אנחנו מעירים אותו פעם אחת ב 10 וחצי בלילה, אם בטעות התעכבנו הוא כבר נרטב, לרוב הוא לא מתעורר גם אחרי שנרטב. אנחנו שוקלים להחזיר לו תחתוני גמילה- שאלתי אותו אם הוא רוצה הוא כמובן ענה שלא רוצה. אולי כדאי לפנות לטיפול עם המכשיר שמצלצל?מצד שני נראה לי שהוא לא יתעורר גם מהמכשיר הזה וגם אם יתעורר הוא לא יקום לשירותים.
    במהלך היום לפעמים (לא תמיד) הוא לא מספיק להגיע לשירותים בזמן, בורח לו קצת פיפי וגם קקי. לרוב זה באמת קצת, לכן לא עושים מזה עניין. כנראה שהוא לא כל כך קשוב לצרכיו או שמתאפק עד לרגע אחרון. לא יודעת אם כדאי להתחיל בירור רפואי או שזה תופעה אופיינית לגיל שתחלוף באיזשהו שלב?אנחנו מאוד מבולבלים, לא יודעים איך לנהוג, יש לך אולי המלצה ?
    תודה מראש
2 תגובות
עמוד 1
  • הערה קטנה- התכוונתי לא כ"כ רגיש לצרכיו (כמובן שהוא מודע), אולי סוג של תת רגישות שקשור לויסות חושי
  • היי קטקט
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה