היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות),
להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
זוהר בן 9 חודשים לפני שבועיים הוא הפסיק לינוק.. לא שהוא היה שובע מזה.. זה היה כבר סתם, אבל פשוט הוא דחה את השד וזהו. ביום שישי הוא פשוט הפסיק לאכול בקבוקים
14 תגובות
עמוד 1
בוקר טוב
יפה לו פייס: ortal_hori
אני עם אורטל .. קצת פולניה מנסה לדחוף כל פעם קצת
אם את בלחץ יש את פדיאשור. שמעתי שזה מתוק בטירוף אז קשה לי להאמין שהוא יסרב לזה.
יעל, אמא של יונתן ואיתמר
גם אחיינים שלי ככה. גיסתי גומלת בערך בגיל הזה, אפילו קצת קודם. וזהו. בלי מטרנה ובלי כלום. מיכל
למיטב ידיעתי עד גיל שנה יש צורך בתמ"ל. תנסי לתת לו תמ"ל אחר, או אפילו דייסת מטרנה סמיכה בכפית עם מחית פרי וכפית שקדיה. בגיל שנה את יכולה לעבור למוצקים באופן בלעדי, למרות שבתקופות של צינון/ שיניים וכו' זה דווקא טוב שהם שותים בקבוק...
אופק דין הפסיק לינוק בגיל 10 חודשים ובשנה וחודשיים הפסקנו עם המטרנה (אמנם מסיבה אחרת ) אבל אחרי תקופה נתנו לו חלב בערב ובבוקר
יכול להיות שהוא פשוט לא רוצה את הבקבוק יותר? הייתי מנסה לתת לו אולי דייסות עם כפית
הוא רואה את האחים שלו אוכלים אוכל של גדולים ורוצה גם
נסי תחליף אחר, אולי הוא יסכים... אולי זו רק תקופה וזה יחלוף, ואם לא ... הרווחת כסף...
בגיל כזה???
אם הוא אוכל טוב במהלך היום לא היתי דואגת יש הרבה קטנטנים שפוט לא אוהבים תחליפים. אצלי דור חייב לפני השינה לפרק 2 בקבוקים לפחות
אופל גם כבר לפני חודש זרקה את המטרנה ולא רצתה.. ניסיתי את כל הדייסות שיש כלום לא עזר.. הבאתי לה חלב רגיל והיא שתתה.. אז זה מה שהיא שותה בקבוק בערב ובקבוק בבוקר.. חלב פרה.. למה אסור? גם עדי וספיר היו אצלי ככה...
טוב, אחרי כמה ימים התברר שהוא אוכל 2 בקבוקים של 180 ביום אז זה נראה לכן מספיק? חוץ מזה הוא כמובן אוכל אוכל של גדולים...
מספיק בהחלט ! לבריאות
בטח שזה מספיק. 180 זה ממש יפה!
אנחנו נסענו לחופש עכשיו והשארתי לאמא שלי נוטרילון (זה היה הכי זול מה זה המחירים האלה של התמ"ל??? עמדתי כמה דקות שלמות המומה מול הסטנד של כל התמ"ל) והוא לא הסכים לגעת... אבל הוא קצת יותר גדול מזהר. ומנגד לא אוכל הכי טוב. אבל... מה נעשה?? נדחוף??? הוא מסרב! כל עוד הוא אוכל את ה180 זה מצוין.