-
בעיני 200 שקל לחודש זה לא כזה משמעותי.
קשיי הסתגלות, הרבה ילדים ומקום עם הרבה סימני שאלה - לא הייתי מעבירה אליו עבור 200 שקל בחודש, אבל כל אחד והחישובים הכלכליים שלו.
יעל, אמא של יונתן ואיתמר
-
משאירה. בלי ספק.
אבל נכון, זה לא מעט. זה תלוי במצב שלכם.
מיכל
-
גם אני הייתי משאירה
-
השקט הנפשי חשוב יותר בעיני
]
-
אני הייתי משאירה
__________________________________________________________________
-
אם זה 200 שקל לעומת צוות אהוב, גן מושקע, ילדים מוכרים, שמחה וכו' אז זה נשמע ששווה להשאיר.
-
בטח משאירה ...בשביל 200 שח בטוח
-
וואו.. אז אני אהיה הכבשה השחורה
-
תודה לכולן.. אני כנראה אשאיר אותו במשפחתון...
וענת, לגבי השיקול של הגיל - כתבתי שכל הילדים של השנה נשארים
כלומר יהיו ילדים בני גילו ואף גדולים ממנו.
הם 15 ילדים שנה הבאה - כך שזה לא שיקול שאני צריכה לקחת בחשבון...
"...אמא שרה לבן בלילה... אמא כאן לידך כל הזמן..."
-
גם אני הייתי משאירה
-
משאירה... למרות שגם אני עושה חשבון לכל שקל ושקל....אם היית אומרת שההפרש הוא 500-600 ש"ח הייתי שוקלת להעביר למעון, אבל 200 ש"ח הייתי סופגת בידיעה שהוא ואת מרוצים מהמסגרת
-
הוא עוד קטן בעיניי....
פייס: ortal_hori
-
אני עם הרוב...
מלאכית קטנה שלי, אמא לא תשכח אותך לעולם!
------------------------------------------------------------------------------------------
לפני שנולדו ילדינו הכרנו עולם, לאחר שילדינו נולדו התחלנו להכיר את עצמנו.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
לעתים מאד רחוקות אנחנו מקבלים בחיים את מה שאנחנו רוצים, אבל אנחנו תמיד מקבלים את מה שאנחנו צריכים.
--------------------------------------------------------------------------------
אין דרך אל האושר- האושר היא הדרך!
-
היום עם מאתיים ש"ח אי אפשר לעשות כלום ...
-
ברור שלשאיר
אצלי דור במשפחתון עם 5 ילדים ובספטמבר הוא הולך לגן עייריה בגלל הגיל והילדים במשפחתון כולם בגיל של גן עייריה.
אם היתה לי אפשרות להשאיר אותו אחרי זה עוד שנה לא היתי חושבת פעמים
-
להשאיר ולחסוך על דברים אחרים