ענתו'ש צודקת..
יש דברים שאי אפשר לזרום איתם..
וגם אם מאוד הגיוני לזרום איתם או להתעלם, זה בלתי אנושי..
ילד שצורח לאמא שלו בתוך האוזן בכוונה, אני לא מוכנה "לזרום" עם זה.
אם זה היה רק הבגדים זה היה בקטנה, אבל זה מסביב כל כך הרבה דברים, צרחות, והבכיינויות על שטויות.
וברור לי שמותר שיהיה קשה ושזה חלק מהתהליך..
אני לא מודאגת מזה שקשה, פשוט קשה..
יעלי- כשמכון אדלר יגיעו אליי הביתה אני יקשיב למה שיש להם להגיד.
אני לא אוהבת שנותנים עצות באוויר בלי להכיר את הסיטואציה.
היתה תקופה ארוכה שניסיתי את זה.. התעלמתי.
פשוט הלכתי אחורה ואמרתי לו שכשהוא מתנהג ככה מאוד קשה להיות לידו וכשהוא רוצה אותי שיתנהג יפה..
ואז התעלמתי לגמרי..
אז זה היה בהתחלה התבכיינות, עבר למכות, ועבר לנשיכות, זריקות כל מה שבא ליד, מכות לאחיות, בכי שעה... ואז קריאה לעזרה.
ניסינו שוב ושוב..
אני לא מוכנה לעבור את התהליך הזה כל פעם..
אני לא כועסת עלייך, פשוט לא מתה על מכון אדלר.. יש שם קצת התייחסות לילדים כמו מכונות.. מן כללים כאלה שאמורים לעבוד על כל הילדים,
והמציאות קצת שונה!
ותודה על כל החיבוקים!!!
http://www.ipanel.co.il/index.php?page=join&content=join&referrer_id=32212