הכרתי פעם מישהו עם לקות על הספקטרום שחשב שהשיר "אדם אחר" נכתב על אנשים בספקטרום. תמים מצידו לחשוב ששיר שנכתב בשנות השמונים יכתב על הפרעה שלא ממש הכירו אז, אבל אם חושבים על זה, תחילת השיר בהחלט רלונטי ולא רק לספקטרום אלא לכל יחודיות באשר היא (גם כזו שלא מוגדרת ומתבטאת בהרגשה אישית בלבד). אז השיר הזה מוקדש לכל האנשים האלו:
http://www.youtube.com/watch?v=dgb5Jm9wmeo