למי שעוד לא ראתה את אופק דין המיונשף (ינשופי....) הנה
http://www.tapuz.co.il/blog/net/viewentry.aspx?EntryId=2497667&r=1והקישור לתחרות
http://www.avonlea.co.il/index.php?option=com_acepolls&view=poll&id=1&Itemid=527אני מספר 17 (תמר - ינשוף)
בצד יש קישור גם לשאר המתחרים בתחרות
50% מהניקוד זאת ההצבעה שלכם! ו- 50% זאת החלטת השופטות
אשמח אם תקליקו לי



תודה