התפתחות תינוק בן 9 חודשים - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום ,
    הבן שלי בן תשעה חודשים בקושי זוחל, מתקשה להתיישב ואינו נעמד לבד .
    כשאני מושיבה אותו הוא יושב יציב אבל לפעמים הגב לא ישר !
    אתמול בטיפת חלב אמרו לנו שידיים ורגלים שלו חזקות מספיק אבל הגב חלש קצת ואמרו שאפשר לחכות עד גיל שנה וסביר להניח שהוא יתחיל לבד אבל הרופאה שהיינו אצלה זו רופאה שאנחנו מכירים אישית ולכן ביקשתי הפניה לפיזיותריפה.
    לאחר קבלת הפניה הלכתי לרופא ומילינו טפסים היום בבוקר שלחתי אותם למכון והתקשרתי ואמרו לי שם שזמן ההמתנה נע בין חודש לשלושה חודשים אבל לילדים עד גיל שנה נותנים עדיפות ותוך שבועיים נותנים תשובה
    אני מאוד מאוכזבת כמובן ושוקלת לקחת אותו לפיזיותרפיסטית פרטית, האם יש תרגילים שאפשר לעשות בבית ? האם את יכולה להמליץ על פיזיותרפיסטית טובה באשדוד ?אני מאוד מודאגת.

    אשמח לחוות דעת
    הלן
    איתן הקטן שלנו אתה הדבר הכי טוב, הכי מושלם והכי מדהים שקרה לנו בחיים.
    מודה כל יום לאל שיש לי אוצר כזה.



4 תגובות
עמוד 1
  • נידחפת..!מקווה שלא תכעסי אבל השאלה שלי דומה
    הילד שלי בן 8.5 חודשים עומד עמידת שש יפה ואפילו רוקד מצד לצד אך כשמנסה לזחול קדימה הוא משתמש בידיים ודוחף אחורה בלבד כאשר מנסה להגיע לחפץ מלפניו וזה מתסכל אותו! הוא במצב הזה כבר חודשיים,
    עושה סיבוב ציר, לא נעמד לבד,אם אני מעמידה אותו הוא מצליח לעמוד כמה דקות לא מתיישב לבד אלא אם כן מושיבים אותו אז הוא יושב יפה
    ולא מתהפך גב- בטן וכמו שהלך כתבה אני בהמתנה לפיזיוטרפיה כבר 3 חודשים ויש לי תור לחודש הבא, צריכה תרגילים ללמד אותו להתהפך ולזחול קדימה,
    ניסיתי להשכיב על הברך אבל הוא רק נופך ולא מדתמש ברגליים
    ניסיתי לתת תמיכה עם הידיים בכפות רגליים והוא מצליח לדחוף אבל בלי עזרה שלי הוא לא מצליח
  • אנגל בכיף
    אני בשוק שאת בהמתנה כבר 3 חודשים לפיזיותרפיה ...זה ביזיון !!!!!!!!!
    איתן הקטן שלנו אתה הדבר הכי טוב, הכי מושלם והכי מדהים שקרה לנו בחיים.
    מודה כל יום לאל שיש לי אוצר כזה.



  • רק להוסיף שהוא לא זוחל גחון
  • אני יכול להמליץ לך על המרכז של אבני דרך, הם עזרו לי עם בני הצעיר. הוא התחיל לזחול רק בגיל שנה וממש התחלנו לדאוג אז הלכנו אליהם והם אמרו אבחנו אצל בני בעיה בהתפתחות שרירי הרגליים והידיים. הלכנו לרופא מומחה אשר הסכים איתם (לא אמרנו לו שנפגשנו לפני עם מישהו אחר).
    כאשר חזרנו אליהם הם עזרו לנו במגוון דרכים אם דרך טיפול בילד בעזרת פיזיותרפיה וריפוי בעיסוק. הם עזרו לנו בהדרכה התפתחותית ואיך אנחנו יכולים לעזור לילד בבית.
    בחלק מהמפגשים גם אנחנו השתתפנו על מנת שאנחנו נעשה את התרגילים עם הילד.
    אני ממליץ עליהם בחום, גם אם הנסיעה קצת ארוכה לכפר ויתקין!
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה