אפשר שנייה לצרוח!?!?!?? - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • אאאאהההההההההההההההההההההההה.....
    אני כבר שבועיים רודפת אחרי המכון של ה EEG בשניידר,
    ואחרי המרפאה שלנו, מציקה לכל המזיכורת ולשתי הרופאות ילדים אצלנו..
    כדי לקבל את התשובות.
    הבוקר הייתי במרפאה ואמרתי לה שאני לא זזה מפה עד שהיא מתקשרת למכון של ה EEG והם שולחים היום את התשובות בפקס!!
    לא יודעת למה זה היה לי כזה לחוץ..
    כל הזמן ניסיתי להרגיע את עצמי שאמנם אני מאוד סקרנית אבל אפשר להרגע, התשובות יגיעו והכל יהיה בסדר..
    כרגע דיברתי עם הרופאת ילדים שאמרה לי שהתשובות הגיעו אליה בפקס,
    הבדיקה לא תקינה..
    יש תנועות אפילפטיות במוח..
    יותר מזה היא לא יודעת להגיד לי! צריך שנוירולוג יבדוק את זה..

    אוף
    אוף
    אוף!!!!!
    אני לא יודעת אם אני סתם בהיסטריה, או שזה באמת נורא כמו שזה נשמע לי..
    http://www.ipanel.co.il/index.php?page=join&content=join&referrer_id=32212
19 תגובות
עמוד 1
  • טוב, אז קודם כל נתחיל בהרגעה!!!
    כרמלי שלי היתה חולת אפילפסיה במשך חמש שנים...היא טופלה בתרופה והיתה מאוזנת לחלוטין...
    אין לך מה להיכנס להיסטריה, זה לא נורא כמו שזה נשמע לך, לרוב חולי האפליפסיה מוצאים מהר טיפול מותאם
    ובנוסף, תנועות אפילפטיות לא מחייבות שזה אפילפסיה, תקבעי תור לנוירולוג ילדים ואחרי זה תהיי חכמה יותר...

    לגבי המרדף אחרי התוצאות...מעצבן!!!!!



    אלי, תן בי את השלווה
    לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם
    האומץ לשנות את אשר ביכולתי
    והתבונה להבחין בין השניים

    הזורע חיטה דואג לשנה,
    הנוטע עצים דואג לשנים,
    המחנך נפשות דואג לדורות (הרב קוק)

    אדם הוא מעט ממה שנולד עימו, והרבה ממה שהוא עושה מעצמו. (אלכסנדר בל)
    לעולם לא מאוחר מדי להיות מי שיכולת להיות. (ג'ורג' אליוט)


  • מסכימה לגמרי עם מיטל.
    תרגעי!
    רק רופא נוירולוג יכול לפענח בדיקת EEG, וברובם המוחלט של המקרים, זה אכן פחות נורא ממה שזה יכול להישמע לאוזן בלתי מקצועית ובלתי מנוסה.
    בנוסף, יש הרבה סוגים של אפילפסיה, יש שונות בין המיקום של התנועות האפילפטיות , יש הבדל בין תנועות ממוקמות לבין תנועות מפוזרות (במספר מוקדים), להכל יש טיפול, הטיפול הוא טוב, בטיפול נכון ילדים כאלו מסוגלים להכל, כולל הכל הכל!
    מחבקת ואוהבת, באמת נוחת עלייך המון...
  • ממי!! תנסי שנייה להירגע ולנשום

  • לא צריך להלחץ ישר כמו שאומרות לך הבנות (אני יודעת שזה קל יותר להגיד מלבצע).
    אנחנו עשינו בדיקות ליונתן לסכרת (כי השתין המון) ויצא לו אינסולין נמוך. אני ישר נלחצתי בעיני רוחי ראיתי את מליון הזריקות והבדיקות שיצטרך ומה זה אומר ומה אני אעשה ואז הרופאה אמרה שהאינסולין נמוך כי הוא היה בצום ושאר התוצאות שהן יותר אינדקציה בסדר...

    אז נסי ללמוד מהסיפור העצוב (ומאוד שמח) שלי ואל תמהרי להלחץ...

    יעל, אמא של יונתן ואיתמר
  • תודה נשמות..
    זו סתם התקופה והעומס..
    והקושי שלו להבין את עצמו. שמקשה עליי להבין אותו.

    הבדיקה כבר עברה אצל נוירולוג. הבנתי שבבי"ח הנוירולוג כבר רואה אותה.
    לכן היא אמרה שהבדיקה לא תקינה.

    אני יודעת שתנועות אפילפטיות לאו דווקא מצביעות על אפילפסיה,
    הן יכולות גם להצביע על בעיות התנהגות, בעיות קשב וריכוז וכאלה..
    אבל זו הלחיצה הזו הנוספת על זה שיש בו משהו לא תקין! וזה כל כך לא באשמתו..
    זה ה- כל כך הרבה פעמים שחשבנו שאולי צריך לבדו אותו ובסוף אמרנו שהכל בסדר..
    זה הרגשות אשמה ההוריים (אמהיים) האלה שטוחנים לי במוח שאולי אפשר היה לטפל קודם??

    זו האי וודאות הזו שיכולה לחרפן...
    "וזכני לגדל בנים ובני בנים, חכמים ונבונים,
    אוהבי ה', יראי אלוקים.
    אנשי אמת זרע קודש, בה' דבקים..
    ומאירים את העולם בתורה ומעשים טובים,
    ובכל מלאכת עבודת הבורא..."
    http://www.ipanel.co.il/index.php?page=join&content=join&referrer_id=32212
  • תקראי את התשובה שלי אלייך בפורום שלי.
  • מקווה שהצלחת להירגע
  • פיתוש יקרה,
    אשמח אם תספרי לי בבקשה איך היה בבדיקה עצמה, מה זה בדיוק היה, איך ביצעו אותה והאם זה כואב או עלול להזיק?
    עם כל הסיפור שהיה לנו דובר גם על בדיקה כזו,
    בסופו של דבר ב"ה ירדו מהעניין,
    אבל אשמח בכל זאת לשמוע, איפה עברתם אותה? איך היה? האם היה קשה?
    תודה ומאחלת תוצאות טובות ורק בריאות.



  • מלא מלא
  • מזדהה איתך הרבה
    מלאכית קטנה שלי, אמא לא תשכח אותך לעולם!
    ------------------------------------------------------------------------------------------
    לפני שנולדו ילדינו הכרנו עולם, לאחר שילדינו נולדו התחלנו להכיר את עצמנו.
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    לעתים מאד רחוקות אנחנו מקבלים בחיים את מה שאנחנו רוצים, אבל אנחנו תמיד מקבלים את מה שאנחנו צריכים.

    --------------------------------------------------------------------------------
    אין דרך אל האושר- האושר היא הדרך!

  • אתמול קראתי את זה בלילה לפני שנירדמתי ואני שונאת לענות מהפלאפון אז לא עניתי. וחלמתי על זה בלילה
  • בטוחה שהכל בסדר
    פייס: ortal_hori


  • תודה על התשובה, למדתי ממנה.
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה