תודה נשמות..
זו סתם התקופה והעומס..
והקושי שלו להבין את עצמו. שמקשה עליי להבין אותו.
הבדיקה כבר עברה אצל נוירולוג. הבנתי שבבי"ח הנוירולוג כבר רואה אותה.
לכן היא אמרה שהבדיקה לא תקינה.
אני יודעת שתנועות אפילפטיות לאו דווקא מצביעות על אפילפסיה,
הן יכולות גם להצביע על בעיות התנהגות, בעיות קשב וריכוז וכאלה..
אבל זו הלחיצה הזו הנוספת על זה שיש בו משהו לא תקין! וזה כל כך לא באשמתו..
זה ה- כל כך הרבה פעמים שחשבנו שאולי צריך לבדו אותו ובסוף אמרנו שהכל בסדר..
זה הרגשות אשמה ההוריים (אמהיים) האלה שטוחנים לי במוח שאולי אפשר היה לטפל קודם??
זו האי וודאות הזו שיכולה לחרפן...
"וזכני לגדל בנים ובני בנים, חכמים ונבונים,
אוהבי ה', יראי אלוקים.
אנשי אמת זרע קודש, בה' דבקים..
ומאירים את העולם בתורה ומעשים טובים,
ובכל מלאכת עבודת הבורא..."
http://www.ipanel.co.il/index.php?page=join&content=join&referrer_id=32212