קודם כל שמחתי לקבל את ההודעה ולראות שכבר קיבלת את החבילה
אני ממש מתנצלת על העיכוב ואכן מגיע לך הסבר והנה הוא:
החל מיום שיש ה8.2 הייתי מאושפזת למשך 5 ימים ואז שלחתי את החבילה בערב פורים הענין הוא שיום רביעי שעבר אני התאשפזתי ובעלי הוצרך לטוס לחול ולא היה לי איך להיכנס רק למייל יכולתי בגלל שידעו שזאת התתקשרות היחידה שלי איתו
עכשיו אני בבית שמחה שקיבלת את החבילה וממש מתנצלת על כל הטרטור שהיה ועל כך שלא קיבלת אותה בזמן


אהה ונכון אני mariposa
