שאלת גמילה - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • הימים מתחילים להתחמם ואנחנו מתחילים להבין שעוד מעט "הגיע הזמן" לגמול את איתמר מחיתולים.
    אתחיל ואציין שיונתן לא הראה שום סימן שהוא מוכן, כלום.
    אז המצב של איתמר טיפה יותר טוב. הוא אומר לפעמים שהוא עושה פיפי/קקי. ואפילו רוצה לעשות בשירותים (פיפי) אבל אף פעם לא יוצא לו כמעט (יצא לו פעם 1 מתוך בערך 20).
    פעם הוא עשה קקי בסיר, כש"תפסתי" אותו עושה קקי ושאלתי אם רוצה לעשות בסיר והוא הסכים - בכל פעם שהיתה לו הצלחה, עשינו לו חגיגה (מחיאות כפיים וריקודים).
    ככה ביום-יום הוא לא כל כך רוצה לשבת - לא על האסלה ולא על הסיר.
    מה נראה לכן? הוא מוכן לגמילה או לא?
    נראה לכן שבפסח אוכל לגמול אותו?

    יעל, אמא של יונתן ואיתמר
8 תגובות
עמוד 1

  • אצלי דור מוכן לשבת בשירותים, תנסי לראות איך הוא מגיב אם הוא מפחד או לא רוצה להתקרב לאסלה או לסיר אז אולי הוא עדיין לא מוכן
  • אין לו בעיה להתקרב לאסלה (לעמוד מולה ולהשתין לתוכה), אבל לא מוכן להתיישב (גם לא על ישבנון).
    על סיר ישב כמה פעמים, אבל לרוב לא מוכן...
    אני חושבת/מקווה שאם נתחיל את הגמילה יבין שאין לו ברירה ומצד שני מפחדת שלא ישתף פעולה ונצטרך "לחזור אחורה"

    יעל, אמא של יונתן ואיתמר

  • אצלי שניהם לא הראו רצון לשבת.... לא על האסלה ולא על הסיר

    אנחנו פשוט הורדנו את החיתול וזהו.... וכנראה שהם הבינו שאין ברירה
  • הי
    ינאי בערך באותו המצב
    מדווח על פיפי קקי. מגלה עניין מאוד גדולה באסלה וכל הזמן אומר פיפי בשרותים. כשהושבתי באסלה הוא נבהל אבל על סיר בכלל לא מוכן לשבת
    אם יש לו פיפי אני מכניסה אותו לאמבטיה והוא עושה ואז מתקלחים
    אני מצטרפת לשאלתך ולהרגשתך
  • אולי תורידי לו בשבת לאיזה שעה שעתיים ותראי איך התגובה שלו


  • אולי כדאי להתחיל בחופשת פסח
  • אני הייתי נעזרת באחיו הגדול

  • בן כמה הוא?

    אם עשה קקי בסיר ויודע לדווח נראה שהוא "בשל"...

    לפני כמה שנים היו גומלים תינוקות בגיל שנה
    כי לא היה טיטול כמו שיש היום, ורוב האימהות היו מסוגלות להתפנות לזה קצת יותר
    וזה לרוב עבר בהצלחה...
    (כך סבתא שלי אמרה לי)

    זה טבעי שהוא חושש לשבת...
    כך גם הגדול שלי היה אך נגמל תוך יומיים

    בהצלחה!
    "...אמא שרה לבן בלילה... אמא כאן לידך כל הזמן..."

מותר ואסור לאכול בהריון והנקה