למה לכעוס?
הפורום נועד לכלל השאלות...
אולי באמת תכתבי את שמה ובנות כאן ייעצו לך
מצאתי באינטרנט אתר (ויש עוד) עם כמה רעיונות...
אפשר גם לכתוב פסוק יפה מהתנ"ך, אם אתם מתחברים לזה
http://www.matzeva.co.il/%D7%A0%D7%95%D7%A1%D7%97-%D7%9B%D7%99%D7%AA%D7%95%D7%91-%D7%A2%D7%9C-%D7%9E%D7%A6%D7%91%D7%94/בהצלחה...
"...אמא שרה לבן בלילה... אמא כאן לידך כל הזמן..."