יצירתיות שבינינו - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • אני צריכה רעיונות
    ביום שישי יש לסבא של הילדים יום הולדת וסיכמנו עם הבנות שהן מכינות לו מסגרת יפה לתמונה עם התמונה שלהן במתנה.
    עכשיו אני צריכה רעיון למסגרת שילדים בני 4-5 יכולים להכין (עם עזרה שלי כמובן) שיראה מקורי ולא מתפרק.
    הא, הכי חשוב שלא יכלול דברים מוזרים שלא ניתן למצוא בכל חנות יצירה.
    תודה

    __________________________________________________________________

11 תגובות
עמוד 1
  • אפשר לקנות מסגרת עבה מעץ טבעי ( לא צבוע או רק צבע בסיס) ולתת לכל ילד לעשות מסביב טביעה של כף ידו או רגלו ובפנים לרשום את שם היד

  • אפשר להדביק את התמונה ישירות על קנווס, בלי שום מסגרת, ואז על הקנווס אפשר להשתולל כיד הדמיון הטובה.
  • יש המון מסגרות בעץ באמת שאפשר לצבוע בקלות ולקשט עם נצנצנים או כל דבר אחר בעצם
  • אפשר להכין מקרטון ביצוע. מכינים מהקרטון מסגרת ובנפרד מכינים מרובע הזהה בגודלו למסגרת, אבל ממנו חותכים טרפז מבלי לחתוך את התקרה של הטרפז. את המסגרת מקשטים במה שרוצים (צבעים, סרטים, אפליקציות) וכשמסיימים מניחים את התמונה מאחורי המסגרת , מדביקים בצדדים וסוגרים עם הקרטון הנוסף. את הטרפז פותחים כך שהבסיס החתוך נמצא על השולחן ויש מסגרת שולחנית
  • ראיתי משהו חמוד בטלויזיה.
    לוקחים מכסה שקוף של גבינה מדביקים את התמונה באמצע ומקשטים בצבע מסביב ואפשר גם לשים מדבקות.
    הם גם הוסיפו משולש קטן מקרטון שמדביקים מאחורה וזה מעמיד את המסגרת אם רוצים להניח את זה
    יש גם משהו נחמד-שרשרת של תמונות לתליה:
    לוקחים בריסטול גדול וחותכים ל 3 על כל ריבוע שמים תמונה (אפשר לקשט). מניחים את התמונות מלמעלה ללמטה ואז לוקחים את העליונה והאמצעית ועושים בהן חור בכל ארבעת הפינות ובתמונה התחתונה עושים חור רק בכל אחת מהפינות העליונות.
    לוקחים 2 עיגולים של מחזיקי מפתחות או אפשר שרוך ומחברים את התמונות.
    בתמונה העליונה שמים חוט לתליה.
  • אני לא יצירתית. אבל מזל טוב
  • פעם ראיתי מסגרת מהממת:
    לוקחים מסגרת פשוטה שטוחה, עפרונות צבעוניים
    את העפרונות חותכים לעפרונות קצרצרים, באורך של הקצוות של המסגרת, מחדדים אותם כמובן,
    ואז מדביקים את העפרונות עם החלק המחודד לכיוון התמונה
    יוצא צבעוני ומקסים

    מקווה שהבנת את הרעיון
    ומזל טוב!
  • אני בגיל הזה זוכרת עדהיום מה הכנתי !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    מסגרת מעץ, כזאת שקונים בכל חנות....

    שמו עליה דבק נוזלי לבן, והדבקתי פסטה, לא מבושלת...שנותנים לתינוקות...כמו של מטרנה.... עיגולים קטנים, שבלולים פיצייייים....

    ואחר כך, פיזרתי על זה נצנצים
  • תודה!
    אילה רעיונות
    אני אאמץ משהו מפה.
    __________________________________________________________________

מותר ואסור לאכול בהריון והנקה