היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות),
להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
אדם הוא מעט ממה שנולד עימו, והרבה ממה שהוא עושה מעצמו. (אלכסנדר בל) לעולם לא מאוחר מדי להיות מי שיכולת להיות. (ג'ורג' אליוט)
מלאכית קטנה שלי, אמא לא תשכח אותך לעולם! ------------------------------------------------------------------------------------------ לפני שנולדו ילדינו הכרנו עולם, לאחר שילדינו נולדו התחלנו להכיר את עצמנו. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- לעתים מאד רחוקות אנחנו מקבלים בחיים את מה שאנחנו רוצים, אבל אנחנו תמיד מקבלים את מה שאנחנו צריכים.
-------------------------------------------------------------------------------- אין דרך אל האושר- האושר היא הדרך!
מתפללת בשבילכם לרפואה שלמה!!! מחלה ארורה
אוך. רק צמרמורת זה עושה לי.
נאוה בת צביה. רשמתי לי בראש!
מה הרופא אמר? אני רואה שההודעה כבר מהצהריים.
אורטלי את מהממת אני מצטערת לקרוא מקווה שהתקופה הזו תחלוף ותגיע תקופה של בריאות אושר והמון יחד.
מחבקתותך
מדהימה שלי
וואו שיהיו בשורות טובות
רפואה שלמה אמן!!! הרבה יהלי, רוני ועילי, הממלכה הקסומה שלנו!!! ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
רפואה שלמה
אייייי הכאבת לי כל כך
הלוואי שתזכו לבשורות טובות
תהיי חזקה
אוף אוף אוף מי גם כמוני יודעת מאמא שלי מאחלת לה בריאות ואריכות ימים