-
לא ניסיתי...
אני הייתי מנסה לנקות קצת ביד... לא במכונת כביסה...
תנסי בקצה של המעיל, בפינה לא גלויה במיוחד ותראי מה יוצא (אם אפשרי)
-
לרוב כשכתוב ניקוי יבש אני נצמדת להוראות... בגלל זה אני ממעטת לקנות בגדים שהם ניקוי יבש בלבד...
אלי, תן בי את השלווה
לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם
האומץ לשנות את אשר ביכולתי
והתבונה להבחין בין השניים
הזורע חיטה דואג לשנה,
הנוטע עצים דואג לשנים,
המחנך נפשות דואג לדורות (הרב קוק)
אדם הוא מעט ממה שנולד עימו, והרבה ממה שהוא עושה מעצמו. (אלכסנדר בל)
לעולם לא מאוחר מדי להיות מי שיכולת להיות. (ג'ורג' אליוט)
-
יש לי מעיל של "גולף" אהוב במיוחד כבר קרוב ל5 שנים.
אני מכבסת אותו אחרי כל חורף, למרות שרשום "ניקוי יבש בלבד".
אני מפעילה על התוכנית הכי קצרה ועדינה שיש.
אם את ממש פוחדת, אפשר בלי סחיטה...
ההרכב אצלי הוא כזה:
ויסקוזה 35%
צמר 30%
פוליאסטר 20%
אקריליק 15%
בטנה- אצטט 100%
אני עכשיו בדילמה דומה לגבי וילונות חדשים שקניתי לפני שנה ועדיין לא יצא לי לכבס אותם. אחד בחדר שינה ואחד בסלון, על שניהם רשום "ניקוי יבש בלבד".
הוילון שבחדר השינה- יש עליו חוטים ארוכים לאורך הוילון, אז בגלל זה לא אכבס במכונה, כדי שלא יסתבכו כולם יחד. אכבס בגיגית גדולה בעדינות.
וילונות בסלון- לא יודעת למה רק ניקוי יבש, אבל בטוח אכבס בתוכנית עדינה.
מלאכית קטנה שלי, אמא לא תשכח אותך לעולם!
------------------------------------------------------------------------------------------
לפני שנולדו ילדינו הכרנו עולם, לאחר שילדינו נולדו התחלנו להכיר את עצמנו.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
לעתים מאד רחוקות אנחנו מקבלים בחיים את מה שאנחנו רוצים, אבל אנחנו תמיד מקבלים את מה שאנחנו צריכים.
--------------------------------------------------------------------------------
אין דרך אל האושר- האושר היא הדרך!
-
אני מכניסה למכונה לתוכנית עדינה ללא סחיטה
-
הכנסתי מעיל לכביסה עדינה קצרה, יצא בסדר גמור
-
זה מעיל שקניתי במבצע בסוף עונה בתמנון, אז הוא ממש לא יקר. אני לא מעונינת להמשיך לשלם עליו ע"י שליחה לניקוי יבש, אז אני אקח את הסיכון. אבל נראה לי שאני אדחה את הכביסה עד שיגמרו הימים הקרים או עד לפני פסח (מה שיבוא קודם).
-
תמנון בסוף עונה ?
-
תכבסי ביד עם נוזל של כביסה עדינה
-
לא כיבסתי ביד כבר שנים. שונאת לכבס ביד. במכונות של היום יש אופציות של כביסה ממש עדינה.
גלי - שכנעת אותי
-
יש תוכניות לצמר וכביסה עדינה... אף פעם לא ניסיתי לכבס ככה אבל... כמו שגלי אמרה הניקוי עולה יותר מהמעיל. איזה קנית? את הזה עם הורוד?
-
קניתי את זה שנראה כמו כיבשה שחורה
-
אני בדרך כלל לא לוקחת סיכון.
פעם ב5 שנים אפשר לשלוח לניקוי יבש.
יעל, אמא של יונתן ואיתמר