גם בעלי הוא מהסוג האובר חברתיים..
אבל חפרתי לו כבר כל כך הרבה בנושא שהוא השתנה קצת!
בזמן הלימודים הוא למד עם מלא בנות,
ובשל היות "אובר חברתי".. הן היו מרגישות חופשי איתו לקרוא לו בשמות חיבה וכינויים כמו "נשמה שלי.." וכאלה..
אני ה-ת-ח-ר-פ-נ-ת-י-!!!! מה זה השטויות האלה?
היו תקופות שהייתי חרדתית בכל הנוגע לזה, ולא סבלתי את הבנות שלמדו איתו!!
זה לא שלא שהוא היה בסדר.. לפעמים אובר חברתיות יכולה להתפרש כחוסר גבולות!
לאט לאט הוא למד לעמוד על הגבולות של עצמו..
להעיר לבנות אם הן מתקשרות מאוחר להתייעץ איתו על משהו, או פשוט לסנן!!
http://www.ipanel.co.il/index.php?page=join&content=join&referrer_id=32212