סקר - האם (או עד כמה) יפריע לכן... - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שהבעלול יהיה בקשר ממש טוב עם ידידה מסוימת...

    עד כמה (אם בכלל) תשתנה דעתכן בהתחשב בנתונים הבאים:
    1. לבעלול יש מזג אובר חברותי
    2. "הקשר"כולל טלפונים והודעות על בסיס יומיומי
    3. את יודעת שאין שום קשר רומנטי, אך את מרגישה שהידידה ובעלך מרגישים יותר מידי חופשי האחד עם השניה...

    חשובה לי עמדתכן.

    תודה
15 תגובות
עמוד 1
  • מאוד מאוד מאוד יפריע לי

  • יפריע לי מאוד... ידידים? יש דבר כזה היום?


  • מאוד יפריע.
  • יפריע מאוד
  • גם בעלי הוא מהסוג האובר חברתיים..
    אבל חפרתי לו כבר כל כך הרבה בנושא שהוא השתנה קצת!
    בזמן הלימודים הוא למד עם מלא בנות,
    ובשל היות "אובר חברתי".. הן היו מרגישות חופשי איתו לקרוא לו בשמות חיבה וכינויים כמו "נשמה שלי.." וכאלה..
    אני ה-ת-ח-ר-פ-נ-ת-י-!!!! מה זה השטויות האלה?
    היו תקופות שהייתי חרדתית בכל הנוגע לזה, ולא סבלתי את הבנות שלמדו איתו!!
    זה לא שלא שהוא היה בסדר.. לפעמים אובר חברתיות יכולה להתפרש כחוסר גבולות!
    לאט לאט הוא למד לעמוד על הגבולות של עצמו..
    להעיר לבנות אם הן מתקשרות מאוחר להתייעץ איתו על משהו, או פשוט לסנן!!
    http://www.ipanel.co.il/index.php?page=join&content=join&referrer_id=32212
  • תשמעי בגדול ... אם היא הגיעה "כעיסקת חבילה" עוד מלפני ההיכרות איתו יש מצב שזה לא כ"כ היה מפריע לי .
    אם היא נשואה + אז זה גם לא מפריע כ"כ ...
    אם היא מכוערת , זה גם לא מפריע
  • ממש לא יפריע לי
    לבעלי יש כזו חברה טובה שהיא גם החברה הטובה שלי
    היא נשואה וגרה מולנו
    אולי אני תמימה אבל אני ממש מפרגנת וסומכת
  • מאוד מאוד יפריע לי

  • אין אצלנו דברים כאלה ביכלל !
    אני ממש נגד
  • גם בעלי אובר חברתי.
    יש בסביבה שלו הרבה נשים.
    כעיקרון לא מפריע לי, אבל אני אם האצבע על הדופק תמיד.
    אבל אם הייתה מישהי מסויימת ברמה של טלפונים וסמסים יומיומיים, הייתי מפרקת לו את הצורה!
    אין סיכוי שזה היה עובר אצלינו.
    אני הידידה שלו והוא לא צריך ידודות נוספות
    __________________________________________________________________

  • סומכת על בעלי במיליון אחוז.

    אם אני רואה שזה חורג - אני מעירה לו ובזה זה נגמר (והיה מקרה כזה....)


    [email protected]
    פייס: ortal_hori


  • תמיד בקשר של ״ ידידות ״ יש אחד שרוצה מעבר...

  • נכון מורן , אני מסכימה איתך המיליון אחוז ..
    תמיד משהו יכול לקרות מעבר לידידות ..
  • היה מפריע לי מאוד!!!!!!
  • היה מפריע לי מאד


מותר ואסור לאכול בהריון והנקה