אין מה להילחץ... ראשית כפי שרשמת הוא עדיין צעיר
ושנית, לא כולם מגיעים להכל ולא באותה הרמה. זה לא אומר שהם לא מוכנים לכיתה א'... וגם שם עוברים איתם על הרבה תכנים שוב על מנת לוודא שכולם פחות או יותר באותה נקודה (הרי הם לעתים מגיעים מגנים שונים לכיתה אחת)
תמר
הבלוג שלי
http://www.tapuz.co.il/blog/userBlog.asp?FolderName=myscraps