צריכה עזרה במשהו.... - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • אני מחפשת לדעת איזה תכנים משרד החינוך "מחייב" שהילד יידע בכניסה לכיתה א...
    אני רוצה לדעת בכלל את כל התכנים ובעיקר בחשבון מה הילד אמור לדעת...

    הבנתן אותי?..

20 תגובות
עמוד 1
  • אולי תמר (אופק דין) תוכל לעזור
  • גלי - צודקת אולי תמר תדע

  • אני גם אשמח לדעת
    "...אמא שרה לבן בלילה... אמא כאן לידך כל הזמן..."

  • כן גמני אשמח לדעת לידע כללי
    ענת - אולי תשני את הכותרת תקראי לתמר להיכנס
  • מקפיצה



  • היינו בחוג של הקטנה
  • וקישור יותר ספציפי למתמטיקה למי שביקשה
  • אנסה לעזור, למרות שתשובתי לא מוסמכת, אלא מתבססת על נסיון. אולי תמר תוכל לתקן.
    לא יודעת אם אלו "חובה", אבל רצוי מאד שהילד ידע:
    * הרכב המספר - למשל, המספר: "34" מורכב משתי ספרות: "3", ו "4".
    * כתיבת מספר ממלים - כשאומרים "16" לדוגמא, צריך לכתוב קודם את הספרה "1" ואח"כ את הספרה "6".
    * חיבור וחיסור בתחום ה - 10.
    * סימני השוואה (< = >) עם תרגילים בתחום ה - 10.
    * מציאת מספר (היבט סידורי), מי אני? (לדוגמא: "אני קטן ב - 1 מ - 8. מי אני?")
    * הנדסה: הכרת ישר, קו עקום, קו שבור, הכרת מצולעים, מציאת מצולעים בתוך צורה.

    זה מה שזכור לי כרגע. אולי יש לתמר להוסיף?...

    שרון שמש
    M.Sc
    פסיכוטרפיסטית התנהגותית קוגנטיבית C.B.T


  • שרון, ממש כמה דקות לפנייך (אולי תוך כדי) העלתי קישורים....
  • טוב אני נלחצתי קצת...
    "...אמא שרה לבן בלילה... אמא כאן לידך כל הזמן..."


  • אין מה להילחץ... ראשית כפי שרשמת הוא עדיין צעיר

    ושנית, לא כולם מגיעים להכל ולא באותה הרמה. זה לא אומר שהם לא מוכנים לכיתה א'... וגם שם עוברים איתם על הרבה תכנים שוב על מנת לוודא שכולם פחות או יותר באותה נקודה (הרי הם לעתים מגיעים מגנים שונים לכיתה אחת)
    תמר
    הבלוג שלי

    http://www.tapuz.co.il/blog/userBlog.asp?FolderName=myscraps

  • איך אפשר להגיע להכל? אני עובדת איתו בבית על אותיות, והוא בהחלט מראה התקדמות בזכות זה, אבל איך אפשר להספיק גם את שאר הנושאים? הוא ממש לא יודע את מה ששמש כתבה....גם אני נלחצתי ועוד מעט סוף שנה....

  • זה לא מה שאתם צריכים להספיק בבית.... וזה לא הכל בשנה אחת.... אלה דברים שנבנים אחד על השני, שנה אחר שנה

    בנות, לא התכוונתי להלחיץ אתכן
  • בוודאות אני יכולה לומר לכן שהגננת של הגדול שלי,
    ממש אבל ממש לא עושה רבע ממה שרשמתם

  • וואו!!! יש מלא דברים שיונתן לא יודע
  • תמר -

  • שמש
  • בוקר טוב !

  • תמר, לדעתי הוא לא שומע בכלל את האות העוצרת אלא אם אני מדגישה לו אותה.
    ולמשל הוא רצה לכתוב להתנהג - והוא ממש כתב את זה בעצמו (פעם ראשונה ואחרונה), אבל כתב להנהג.

    יעל, אמא של יונתן ואיתמר
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה