אצלנו כשהילדים מגיעים בבוקר יש להם "פת שחרית".. שזה עוגייה או משהו.
יש את הכריך שהם אוכלים, ואם רוצים הם יכולים לאכול גם שניים!
ויש להם טעימה..
שזה פרי או משהו מזונות (בסקוויט או עוגייה)
לפי דעתי זה מספיק.
אצלי הם בכלל בצהרון, ולרוב ב- 14:00 מיד אחרי שההורים מסיימים לקחת את הילדים, מחלקים להם ארוחת צהריים..
זו קצת הגזמה להגיד שזה גורם בעיות קשה וריכוז.. אני מניחה שאת יודעת את זה.
אולי כדאי לברר איך זה הולך בגן שלכם, ולבקש שתהיה טעימה יותר רצינית או משהו.
את לא צריכה -להחביא- בסקוויט במגירה..!
או לדאוג לזה שארוחת צהריים תהיה מוכנה כבר ערב לפני, כדי שלא יעבור הרבה זמן באמת עד שמתיישבים..
היו מלא מלחמות על זה בתחילת שנה, על כל האופק חדש או איך שלא ייקראו לזה.
וכנראה שלא הלך..
אני לא חושבת שזה כזה נורא כמו שעושים את זה..
כולה חצי שעה שיש הורים שהיא עוזרת להם מאוד!
"וזכני לגדל בנים ובני בנים, חכמים ונבונים,
אוהבי ה', יראי אלוקים.
אנשי אמת זרע קודש, בה' דבקים..
ומאירים את העולם בתורה ומעשים טובים,
ובכל מלאכת עבודת הבורא..."
http://www.ipanel.co.il/index.php?page=join&content=join&referrer_id=32212