הי, הקטנטונת שלי בת 8 חודשים כבר (איך שהזמן טס!) והתחלתי לתת לה מים בבקבוק (עד עכשיו נתתי רק עם כפית מעט מים עם כל ארוחה). אני נותנת לה מים ישר מהקרים של התמי 4. זה בסדר?
ועוד משהו- היא רק יונקת (כלומר לא אוכלת תמל) אבל פעם בשבוע שאני עובדת אמא שלי מביאה לה חלב שאוב בבקבוק... אני אמורה להמשיך לעשות סטריליזציה לבקבוק? אני מודה שבשבועיים האחרונים רק שטפתי עם מים וסבון....
נראה לי מצחיק פשוט להמשיך לעשות סטריליזציה כשהיא כבר זוחלת על הרצפה ושמה כל דבר בפה (גם דברים לא ממש סטריליים

)
רציתי לבדוק אם זה נשמע לכן הגיוני או שאני מגזימה? לגדולה שלי פשוט לא היו אף פעם בקבוקים ואני לא זןכרת מה עשיתי עם המים....