שאלות סטריליזציה - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • הי, הקטנטונת שלי בת 8 חודשים כבר (איך שהזמן טס!) והתחלתי לתת לה מים בבקבוק (עד עכשיו נתתי רק עם כפית מעט מים עם כל ארוחה). אני נותנת לה מים ישר מהקרים של התמי 4. זה בסדר?
    ועוד משהו- היא רק יונקת (כלומר לא אוכלת תמל) אבל פעם בשבוע שאני עובדת אמא שלי מביאה לה חלב שאוב בבקבוק... אני אמורה להמשיך לעשות סטריליזציה לבקבוק? אני מודה שבשבועיים האחרונים רק שטפתי עם מים וסבון....
    נראה לי מצחיק פשוט להמשיך לעשות סטריליזציה כשהיא כבר זוחלת על הרצפה ושמה כל דבר בפה (גם דברים לא ממש סטריליים)
    רציתי לבדוק אם זה נשמע לכן הגיוני או שאני מגזימה? לגדולה שלי פשוט לא היו אף פעם בקבוקים ואני לא זןכרת מה עשיתי עם המים....
4 תגובות
עמוד 1
  • סטריליזציה עד גיל חצי שנה, אחותי
    פייס: ortal_hori


  • אורטל צודקת.
    עד גיל חצי שנה.
    כמו שאמרת, אין שום טעם בסטריליזציה כאשר התינוק זוחל ומכניס הכל לפה.
    וגם לגבי המים, נראה לי עדיף לא את הקרים, בטמפ׳ החדר יותר נעים, לא?
    מצד שני, אם היא שותה - שיהיה לה לבריאות!

    __________________________________________________________________

  • גם אני נונתנת מים פושרים
    אני מפסיקה סטריליזציה בגיל זחילה (אצלי זוחלים מאוחר)
  • שלי בת 7 חודשים ולפני שאני מכינה לה אני שוטפת במים רותחים מהתמי 4 (סטרליזציה בקטנה..).
    לגבי מים אני עדים מרתיחה לה ומצננת. אתן בגיל הזה עדין משתמשות במים רתוחים או אפשר ישירות מהתמי 4 ?
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה