אמהות יקרות ערב טוב,
רציתי להוציא קיטור..ילדתי לפני חודש ולמרות שהכינו אותי שזה לא קל,לא חשבתי שזה יהיה כל כך קשה..עברנו הרבה כל כך לפני ההריון וההיריון..אחכ הלידה הקשה...והחודש הראשון כל כך קשה..מעייף,את עדיין עם ההורמונים .צריך להסתגל לקטנטונת..וזה הדבר הכי מדהים שיכל לקרות לי..באמת...קיבלתי מלאך...
אני פשוט עייפה נפשית פיזית..הכול..נראית רע..כל כך גדולה.בנוסף להכול..בעלי לא עובד,אנחנו ביחד כל היום וזה גורם למריבות...למרות שהוא באמת משתדל לעזור...אבל יש ימים שבא לי....
זהו..רציתי להוציא קיטור,לשתף.
תודה לכן


sigi