-
אצלנו ההפרש גדול בהרבה (3 שנים ו3 חודשים)
יעל, אמא של יונתן ואיתמר
-
אצלי ההפרש גם גדול יחסית 3 שנים ו- 11 חודשים
-
אצלי שנה ו10 הפרש מצויין
]
-
שנתיים ו-10 חודשים...
"...אמא שרה לבן בלילה... אמא כאן לידך כל הזמן..."
-
ההפרש בין הגדול לקטנה זה שנתיים וחודשיים
צריך רק לחייך!
-
אצלנו שנתיים וחצי/
מזל טוב
-
בין הגדולה לשניה יש 4 שנים ו-9 חודשים
בין השניה לשלישית יש 3.5 שנים
ההפרשים האלו גדולים מדי לטעמי, הפרש של שנתיים זה הפרש מעולה בעיניי
אלי, תן בי את השלווה
לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם
האומץ לשנות את אשר ביכולתי
והתבונה להבחין בין השניים
הזורע חיטה דואג לשנה,
הנוטע עצים דואג לשנים,
המחנך נפשות דואג לדורות (הרב קוק)
אדם הוא מעט ממה שנולד עימו, והרבה ממה שהוא עושה מעצמו. (אלכסנדר בל)
לעולם לא מאוחר מדי להיות מי שיכולת להיות. (ג'ורג' אליוט)
-
שנה וחמש בין הגדולים..
שלוש וקצת בין הודיה לאמונה.
אין כזה דבר בעיניי הפרש גדול או קטן מידי..
לכל אחת זה מרגיש אחרת, כל ילד מביא משהו אחר,
והאינטראקציה ביניהם היא שונה.
כך.. שזה מאוד מאוד אינדוודואלי!
http://www.ipanel.co.il/index.php?page=join&content=join&referrer_id=32212
-
מסכימה עם פיתוש
-
11 חודשים בין הגדולה לשניה.
שנתיים בדיוק בין בשניה לשלישי.
11 חודשים זה הפרש קטן.
שנתיים זה אחלה הפרש, לדעתי
__________________________________________________________________
-
בין הראשונה לשני - שנה וחצי
בים השני לשלישית - שנתיים ו- 8 חודשים
-
זה אומר שאת בקרוב אמא 5 ?
-
בין ליאל ויונתן יש שנה וחצי
בין יונתן לנווה שלוש ותשע
רותי
-
תמר - יש לה ילד אחד
פייס: ortal_hori
-
שנה ו-11 חוד'.
בהתחלה מאוד קשה! אח"כ כיף!!
תנו חיוך, הכל לטובה!!!!
-
אצלי גם בין הראשון לשני וגם בין השני לשלישי שנתיים ועשרה חודשים
]
-
אצלינו ביניהם שנתיים ו4 חודשים
אחלה הפרש!!!
-
הפרש של שנתיים
הפרש מעולה מבחינתי
-
כמעט 4 שנים.
אני מאוד מרוצה מההפרש!
-
מאיזה בחינה מרגיש לך ההפרש קטן.
לכל הפרש יש חסרונות ויתרונות לדעתי אם "קשה" או "קל" זה איך שהאדם תופס את הסיטואציה בחיים.
לידת ילד בכול מקרה זה דבר מטלטל והחודשים הראשונים בכול מקרה עמוסים.
ההפרש שלי הוא קצת יותר משנתייםולא היה לי מאוד קשה, נהנתי, הגדול שלי ילד מדהים שלא גילה סימני קנאה ואני אדם זורם בכול סיטואציה.
יהיה טוב
הילדים הם גשר אל עצמנו, שנתן לנו הזמן.
שלום חנוך { מתוך השיר "על פני האדמה" }
-
בין אודיה לאברהם יש שנה ו4
בין אברהם לעוברית יהיה 3 שנים ו-8
כמו שאמרו לך הכי טוב \ה הפרשים של שנה וחצי שנתיים
"כל זמן שהנר דולק אפשר עוד לתקן"
-
מה הכוונה בהתחלה? תוך כמה זמן זה מסתדר? שנה? שנתיים?
-
אצלי ההפרש הוא שנה ו-10 חודשים.
זה לא קל, ללא ספק, אבל היום כשהם בני 6 ו-4 הם לא יכולים אחד בלעדי השני.
נכון שיש להם מריבות על כל דבר קטן (ותאמיני לי שהם מעלים לי את הסעיף עם המריבות האלו
-
צוצית !!!

אצלי הפרש של כמעט 3 שנים.
מדוגם ביותר

-
בין הגדול לשני שנה ו7
בין השני לשלישי שנתיים וחצי..
אני מרוצה מההפרשים - זה לא קל אבל משתלם!
הילדים שלי חברים מאוד טובים...
[