חרדת נטישה בגיל 3 - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • הי שרון, מה שלומך, מה שלום האוצרות?

    עברתם מלחץ הבר מצווה ללחץ של פסח?

    רציתי להתייעץ איתך בנוגע לגדולה שלי. עוד חודש היא עושה 3 ועדיין יש לה חרדת נטישה כמו לתינוקת, היא מפחדת שאני יוצאת מהחדר, רוצה לבוא איתי לשירותים או שאני אשאיר דלת פתוחה וכו'.

    מאז ומתמיד היא הייתה קשורה בעיקר אלי, וגם הייתה איתי בבית עד גיל שנה ו4 חודשים. כשהיא נכנסה לגן המצב השתפר, היא הסכימה לאט לאט להירדם בחדר כשאני בסלון עם הדלת פתוחה, התחילה לשחק באופן עצמאי וכו' נתנה לי לצאת משה הראייה וניכר שזה הולך ועובר לה.

    הבעיה חזרה כשעברנו לגור אצל ההורים שלי באופן זמני (8 חודשים שנגמרים עכשיו) יש להם בית גדול עם כמה קומות והחדר שלה ושל הקטן ממוקם בקומה העליונה. מאז היא חזרה להירדם רק איתי וכשאני שוכבת לידה, לא מוכנה להשאר רגע בקומה בזמן שאני מביאה משהו מקומה אחרת. הבלגתי לה כי ידעתי שהמצב זמני, עכשיו אנחנו עוברים לבית משלנו, דירה, והיא תלך לגן חדש ואני ממש לא מעוניינת שהמצב ימשך, מצד שני אני לא רוצה לעשות לה את זה בבאת אחת. יש לך עצות איך אני יכולה להקל עליה עם המעבר ומצד שני לפתח בה יותר עצמאות?

    תודה על הסבלנות.


3 תגובות
עמוד 1
  • היי דון
  • היי
  • תודה רבה
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה