קושי להיפרד מחפצים - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • למעין קשה להיפרד מחפצים ששיכים לנו (לאו דוקא לה). לפעמים אני זורקת צעצועים שבורים בלי לגלות לה. אני יודעת שזו שיטה מחורבנת, כי אם היא תגלה, זה יפגע באמון שלה בי, מצד שני, אין סיכוי שהיא מוותרת על הזבל שלה.
    יש לה בגדים שכבר קטנים עליה ואני רוצה להעביר אותם הלאה, אז חשבתי לשחד אותה בבגדים חדשים שבמילא התכוונתי לתת לה.
    הבעיה מוכרת לכן? יש הצעות לפתרונות?
    באופן עקרוני, אני יודעת שלהיפרד מחפצים (כולל בגדים) זה אחלה אימון בלשחרר. זה כאילו שזה מעורר אצלה חרדה מסוימת.
3 תגובות
עמוד 1
  • אולי תעשי איתה "נקיון לפסח" ותראי לה שאת ממינת דברים וזורקת מה שלא צריך או מוסרת לאנשים שצריכים ואז תעברו על החפצים שלה וביחד תבחרו מה להשאיר ומה למסור או לזרוק. תסבירי לה שהיא לא תוכל לקבל דברים חדשים כי לא יהיה לה מקום בחדר/ארון...
    אולי תקחו ארגז קטן ששם יהיו החפצים שלה ואז כהיא מקבלת משהו חדש היא צריכה לבחור את מה לזרוק כדי שיהיה מקום לחדש...

    ד"א, כשקראתי את הכותרת נזכרתי באבא שלי ודוד שלי. את לא מבינה איזה בלגן יש להם בבית כי הם לא יכולים להיפרד מחפצים. דוד שלי בנה בבית חדר בנוסף למחסן בשביל כל מה שהוא אוגר. הוא בנה את החדר כי בהתחלה הכל היה בחצר והשכנים התלוננו.
    אבא שלי שם אצלינו במחסן 2 ארגזים ענקיים של תקליטים. היו עוד שני ארגזים שזרקתי לו, היו שם לפחות 5 כוסות פלסטיק משומשות ביותר ששמים בכיור למברשות שיניים, קופסאות פלסטיק בלי מכסה עם סדקים, פקקים של בקבוקים, ידיות של מגירות...
  • תלכו ביחד לתרום
    ושתספר בגן למחרת




  • גם אצלי הם מתנהגים ככה, יש דברים שקשה להם יותר לשחרר ויש דברים שקל יותר..
    ילדים הם בהחלט אגרנים (רוב הילדים שאני מכירה) וקשה להם לשחרר
    יעבור לה עם הגיל
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה