כפי ששמש רשמה.... יש לוח חופשות מסודר. הגננת לא יכולה להחליט לבד לקחת חופש.
אולי באמת התבלבלה? ושבוע הבא אני מניחה שהתכוונת שזה הצהרון
גם יום חמישי לא אמור להיות יום קצר. אם אני לא טועה רק ביום של פורים שמתחפשים מסיימים ב- 12 (וערבי זכרון )
הרוב עושים סדר פסח ביום שישי
תמר
הבלוג שלי
http://www.tapuz.co.il/blog/userBlog.asp?FolderName=myscraps