אני במשבר קשה קשה מאוד! - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • אתן לא מבינות מה אני עוברת עם יותם
    יותם הוא ילד מקסים ומהממם שעובר משבר כלשהוא
    זה בא לידי ביטוי בזה שהוא מאתגר את הגננות, ובעיקר את הצוות בצהרון
    הגננת בגן אחלה, מתמודדת, גם נפגשנו עם הפסיכולוגית והיא עוזרת לנו. הכל בשליטה
    הבעיה היא בצהרון - הגננת שם היא ילדה היסטרית שמכל דבר נכנסת ללחץ, לא מתמודדת, סתומה בלחץ!! והסייעת גם לא הכי אסרטיבית.
    יותם קלט שמי שמשתולל מקבל תשוממת לב והתחיל לעשות לה בעיות. והיא בתגובה מגיבה בצורה נורא היסטרית, מתקשרת אלי, צועקת עליו.. היא בכלל לא מתמודדת - היא מתקשרת אלי בשעה 14:10 כשהצהרון מתחיל בשעה 14:00
    היא לא מעמידה אותו במקום, בקיצור היא מנסה להעיף אותו משם.
    יותם לא היה כזה בתחילת השנה - היו בצהרון 3 ילדים מאוד בעייתים , והיא באמת עשתה להורים את המוות והם הוציאו אותם מהצהרון... ואז התפנה ליותם מקום, הוא קלט שהיא נותנת תשומת לב לילדים הבעייתים והתחיל לעשות בעיות, היא התחילה לקרוא לי מהעבודה.. התחילה לתת לו יחס (אומנם שלילי אבל זה עדיין יחס בעיניו) וככה זה התפתח עד שזה יצא מכלל שליטה...
    אני לא יודעת מה לעשות, אין לי פתרונות, רע לי מאוד שהוא הגיע למצב הזה!!! אני לא מצליחה לתפקד כבר יומיים, לא מצליחה לעבוד- אני גמורה מזה..
    הבוקר גם דיברה איתי אמא שהגננת של הצהרון אמרה לה שיותם אתמול הרביץ לבן שלה, והיא בכלל לא אמורה להגיד להורים אחרים שמות של ילדים..
    היא עושה את זה כדי להפעיל עלי לחץ

    אני על סף להתפטר ולהוציא אותו מהצהרון..

    סתם שתדעו..
13 תגובות
עמוד 1
  • עצוב מאוד


  • אני לא בפורום הורים עדיין...
  • סססססליחה!!!!!
    למה שהילדים ייצאו מהצהרון אם הגננת פוסטמה?
    למי שייך הצהרון הזה..?
    תתלוננו..
    אני לא יכולה לסבול שגננת מתקשרת להורים, מה את מצפה?! שההורים יתנו לך פתרונות קסם??
    שהורים יצאו באמצע עבודה כדי שלך יהיה יותר קל בגן?!
    אוף!!!
    http://www.ipanel.co.il/index.php?page=join&content=join&referrer_id=32212
  • איזה גננת חצופה!!!!
    למה שאת תפסידי פרנסה בגלל שהיא לא יודעת לעשות את העבודה שלה????

    באמת את צריכה להתלונן...



    אלי, תן בי את השלווה
    לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם
    האומץ לשנות את אשר ביכולתי
    והתבונה להבחין בין השניים

    הזורע חיטה דואג לשנה,
    הנוטע עצים דואג לשנים,
    המחנך נפשות דואג לדורות (הרב קוק)

    אדם הוא מעט ממה שנולד עימו, והרבה ממה שהוא עושה מעצמו. (אלכסנדר בל)
    לעולם לא מאוחר מדי להיות מי שיכולת להיות. (ג'ורג' אליוט)


  • פיתוש צודקת במליון אחוז

  • אני מתלוננת.. אתמול הייתי אצל מנהל הצהרונים בעירייה..
    והמפקחת מעורבת..

    בכל מקרה כרגע אמרה לי המפקחת שיכול להיות שיעבירו אותו לצהרון אחר בגן ליד שיש שם רק 12 ילדים.
    זה לא הפתרון הכי טוב אבל זה עדיף מאשר שהוא כל יום יגיע למצבים לא הגיוניים שם בגן..
    ואני נותנת לה עצות בלי סוף, היא פשוט לא מתאימה להיות גננת של צהרון..
  • היא אשכרה חושבת שהיא בייביסיטר .
    שתיקח את השליטה לידייה..

    בקיצור הבן שלך צוחק עליה בפנים
  • אני גם חושבת שצריך להתלונן. בן אדם שלא יכול להתמודד עם תפקיד שלו לא לצריך להיות בתפקיד הזה. אז להתלונן אבל לא לבד דברי עם עוד אמאות ואבות ותעשו בלגן. כמו לדוגמה ( בלי קשר לילדים) בשכונה שלנו רצו במקום גן ילדים לבנות ישיבה דתית. אנשים התערגנו עשו המון רעש בעיר הגיעו לתקשורת וכתוצעה ביטל הכל ויהיה גן ילדים כפי שהיה צריך להיות. במדינה שלנו מקשיבים רק למי שעושה רעש ובלגן מישמבקש יפה לא מתיחסים עליו ביכלל.

    ]
  • נשמע שאת עוברת תקופה ממש לא קלה...
    מצוין שפנית למי שצריך והתלוננת, צריך להעמיד את אותה גננת במקום, אם אין לה את הכישורים להיות גננת אז היא לא צריכה להיות בצהרון. ילדים הם לא חיילים כל ילד עובר תקופות משבר והצוות צריך להיות מקצועי ומיומן מספיק כדי לדעת להתמודד עם זה.
    דבר שני, משהוא שאני עשיתי עם הבן שלי כשהיה לו משבר והתנהג לא יפה, הכנתי טבלה שמכילה 3 דברים שהיינו צריכים לעבוד עליהם ורשמתי אותם כל אחד בשורה, העמודות היו ימי השבוע. על התנהגות טובה ומילוי אחר אותה המשימה שנבחרה הוא קיבל מדבקה ירוקה ועל התנהגות בלתי נאותה מדבקה אדומה בשבוע הראשון אמרנו לו שאם יהיו לו הרבה ירוקים ( עד 3 מדבקות אדומות) הוא יוכל לבחור מתנה קטנה בחנות הצעצועים. הילד שינה את ההתנהגות ב 180 מעלות. היום אנחנו כמה שבועות אחרי ועדיין עם הטבלה אנחנו כבר לא הולכים איתו לחנות הצעצועים כל שבוע כי המדבקות עצמן הן המוטיבציה של - אם הוא מקבל מלא מדבקותירוקות הוא מצטיין ומנצח

    הילדים הם גשר אל עצמנו, שנתן לנו הזמן.
    שלום חנוך { מתוך השיר "על פני האדמה" }
  • אני לא מבינה לא להעביר אותו?איזה מן פתרון זה?...תנסי לגרום להם להבין שהיא פשוט לא מתאימה!(אלא אם מבחינתך ומבחינתו המעבר הוא לא טלטלה גדולה מדי...)
    אולי תדברי עם עוד הורים,תשמעי מה הם חושבים עליה,להורים יש הרבה כח,אם תפנו יחד אולי יבהירו לה מלמעלה מה מצופה ממנה או שיעבירו אותה....
    נשמע לא פשוט בכלל.
    אני מודה שאני קוראת כל פעם את הסיפורים שלכן על גני עירייה והלב שלי מתכווץ....
    הבנות שלי בגן של חינוך בלתי פורמלי,זה בעצם פרטי אבל מאושר מטעם העירייה,ואני מברכת על הגן הזה.
    הרבה בהצלחה לך ובעיקר ליותם שהוא המפסיד העיקרי בכל הסיפור הזה...
  • כ"כ מוכר לי
  • מסכימה עם טלטול בכל מילה.

    היא חוצפנית!!!!!
    פייס: ortal_hori


  • הייתי מוציאה אותו מהצהרון ולוקחת בייבי סיטר.
    את צודקת שהגננת שם גרועה אבל אם הוא ישאר אצלה ההתנהגות הזו עלולה להתקבע אצלו ולהמשך גם במסגרות אחרות.

    ]
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה