עידכון לגבי המצב.. - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • בשבוע הבא יותם יהיה בקייטנה של צהרון בגן אחר,
    גן שנמצא ליד הגן שלו, הוא מכיר שם 2 ילדים
    והבונוס הוא שיש שם בצהרון רק 12 ילדים וגננת שכולם מדברים עליה (לטובה כמובן!!)
    ואם זה ילך טוב אולי הוא יעבור לצהרון הזה באופן קבוע...

    אז מצד אחד, אני שמחה שיש פיתרון, ואני ממש מקווה שיהיה לו שם טוב
    ומצד שני אני מרגישה שאני בוגדת בו
16 תגובות
עמוד 1
  • עוד משהו..
    חיבוקים ממש יעזרו כאן



  • מסכימה עם התגובה מעלי, תסבירי לו שאת לא אוהבת את הגננת או חושבת שיהיה לו יותר טוב בצהרון השני .

  • מעולה

  • אני יחזור שוב על הבנות שכתבו-
    את יכולה להגיד לו שאת מרגישה שלא טוב לו בצהרון הזה
    ושמעת שהצהרון השני הוא טוב יותר. ויש שם ילדים שהוא מכיר!
    להפוך את המעבר לטוב..
    מעולה שבזמן הזה הוא יהיה בידיים טובות יותר, ושאת תיהי רגועה יותר!!
    http://www.ipanel.co.il/index.php?page=join&content=join&referrer_id=32212


  • אני בטוחה שיהיה לו שם הרבה יותר טוב

    ניסיתי להיזכר מה אמרתי לאופק דין כשהוצאתי אותו... ואני לא זוכרת

    אולי עדיף באמת לא להאשים מישהו במעבר... אלא להגיד ששם טוב יותר וזהו

    דרך אגב, דבר נוסף שלי מאוד הפריע זה שהילדים האחרים בגן שלו היו ישר באים אליי ואומרים לי אם אופק דין התנהג יפה או לא באותו היום . ז"א שזה היה משהו ממש מורגש גם לשאר הילדים וזה העציב אותי נורא כי זה ממש לא הוא! ויצא לו שם של ילד מפריע ומשתולל . כאילו ששאר הילדים (בעיקר הבנים) שם כאלה מלאכים טובים
  • בהצלחה
  • תגידי לו בדיוק את האמת!!! הוא ילד מקסים והגננת סתומה
    פייס: ortal_hori



  • צריך רק לחייך!

  • לגמרי הוא לא בעונש, אלא הולך למקום שבו יהיה לו טוב יותר.
  • טוב,
    היות וביום רביעי היתה המפקחת בצהרון - והיא תיקשרה איתו והוא מאוד התרשם מזה..הוא אח"כ סיפר לי עליה

    אמרתי לו שמכל הגן המפקחת בחרה בו להיות בקייטנה של המגניבים
    ושרק ילדים מגניבים הולכים לשם
    ושבגלל זה יש שם מעט ילדים.


  • כמה כיף לקרוא!

    הלוואי וימשיך כך!
    "...אמא שרה לבן בלילה... אמא כאן לידך כל הזמן..."

  • זה בשבילו והוא יבין את זה
    תדברי איתו. תגידי לו ששמת לב שהוא לא שמח בצהרון הזה ולא נהנה
    וחשבת אולי לנסות צהרון אחר וגם להכיר עוד חברים
    וחשוב לךשהוא יספר איך הצהרון החדש ואם הוא אוהב אותו.




מותר ואסור לאכול בהריון והנקה