-
גם ליונתן היתה טראומת אליהו הנביא שנמשכה המון זמן. מה שמאוד עזר היה שהוא התחפש עם בעלי לאליהו הנביא בפסח שאחרי. אולי תנסו את זה.
יעל, אמא של יונתן ואיתמר
-
יעל נתנה ראיון יפה אולי שבעלך יתחפש ויביא לילדים מתנות זה יכול להיות נחמד מקווה שזה יעבור לה
-
ועוד משהו - הייתי מצפה שאם אמרת שרום אופיר מפחדת מאליהו הסייעת יכלה להתאפק ולא להתחפש השנה. זאת דעתי בכל אופן...
יעל, אמא של יונתן ואיתמר
-
יעל - גם אני אמרתי את זה לבעלי הבוקר
-
היי תמר
-
את מכירה את הספר ״איתמר פוגש ארנב״?
-
-
-
יואווו איזה בעסה
פייס: ortal_hori
-
באמת אוף!
אני הייתי מניחה לנושא קצת. הטראומה עדין טריה בשבילה כנראה.
מתוקה כזו.
-
נגה - היא בעצמה לא נותנת לזה מנוח. אחרי האמבטיה, כשאופק דין לבש גופיה אז ברגע שזה היה על הראש ולא ראו את הפנים שלו ישר היא אמרה "הוא הנביא"
אני אעדכן מחר מה הפסיכולוגית אומרת.....
הם במיטות
-
איזה גננת סתומה
-
-
בעלי שוב לידה
-
הי.
בוקר טוב.
איך היא היום?
אולי היום תתחילו בתחפושות?
-
היינו היום בחלק ראשון של האבחון. בסופו ניסיתי להתייעץ עם הפסיכולוגית אבל בגלל שזה לא נושא האבחון היא ענתה לי ממש על קצה המזלג והוסיפה שאפשר ללכת לטיפול פרטי, רק לנושא הזה.
בכל אופן, העצה שלה היא דומה לעצה של Goly, לקנות דמות שדומה לו ודרך משחק סימבולילתת להתמודד עם זה ולהוציא את זה החוצה. לדבר על ההבדלים בין שנה שעברה לשנה - שהיא כבר גדולה יותר, בוגרת יותר וכו'....
היום לא הזכירה אותו בכלל והלילה היא ישנה אצל אמא שלי. אמא שלי תמיד ישנה לידם אז היא תרגיש מוגנת
-
יש ילדים שהם פשוט רגישים לדברים האלה וזה עניין של זמן עד שזה עובר.
לבן הבכור שלי יש דימון מאוד מאוד עשיר, בגלל זה הוא ממש ״נכנס לתוך״ הצגה/דמות או אפילו תכנית טלוויזיה. אני חושבת שאם הסייעת בגן שלו הייתה מתחפשת לאליהו הנביא הגג היה עף מהגן בגלל הצרחות שלו
הילדים הם גשר אל עצמנו, שנתן לנו הזמן.
שלום חנוך { מתוך השיר "על פני האדמה" }
-
הבעיה העיקרית כרגע שהיא קמה בלילות בבכי מאז האירוע.... היא ממש קמה בבהלה נוראית
-
מסכנונה, אצלי הוא לא קם כתוצאה מפחדים במהלך היום.
את בטוחה שהיא קמה דווקא בגלל אליהו? יכול להיות שהיא קמה בגלל משהוא אחר ואז החושך וה״לבד שבלילה״ מזכיר לה את הפחדים שלה?
אולי איזו בובה או כרית או שמיכה ״ששומרת״ עליה ומגרשת את אליהו? לפעמים דווקא לזרום איתם ולהיכנס לעולמם עוזר יותר מאשר לעשות ״רציונליזציה״ של המצב ( הוא לא באמת קיים , זה בכאילו) וכו׳
[url=http://www.freeglittergraphics.com]
הילדים הם גשר אל עצמנו, שנתן לנו הזמן.
שלום חנוך { מתוך השיר "על פני האדמה" }