אני מצטערת שאני טוחנת לכן... - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • אני לא נושמת..

    הבוקר יותם התחיל קייטנה בצהרון חדש..
    אני מרגישה ממש רע עם זה שבסופו של דבר הוא צריך לשלם את המחיר, אני מקווה מאוד שיהיה לו שם טוב,

    הבעיה היא שליותם יש קושי ליצור קשרים חברתיים- ועכשיו שמנו אותו במקום חדש, עם ילדים שהוא לא מכיר (הוא מכיר רק 2 מתוך 13 ילדים)
    ועם צוות שהוא לא מכיר..

    שלחתי את יאיר בבוקר לשים אותו כי אני ממש לא שלמה עם זה, יאיר הרבה יותר cool ממני..
    עכשיו רק נשאר לקוות שיהיה לו טוב שם
12 תגובות
עמוד 1
  • מלא
  • יש לי הרגשה שאת תופתעי, ותביני כמה עשית בחוכמה


  • את צודקת שבוודאות יהיה ילד אחר שיתפוס את מקום הבעייתי,
    עובדה, בתחילת השנה היו בעייתיים אחרים - וברגע שהם יצאו יותם התחיל עם הבעיות
    אני בקשר עם כמה אמהות כדי לקבל עידכון שוטף ממה שקורה בקייטנה...

    וכן, מיסי, אני מתה להתקשר לשם - אבל אולי עדיף שאני לא אדע כל דקה מה קורה
  • מי כמוך יודעת כמה הצוות בגן חשוב...
    איזה שקט נפשי יש לך בבוקר כשאת יודעת שגננת או סייעת מסוימת נמצאת
    ואיך את בסערת רגשות כשאת יודעת שנמצאת מישהי אחרת שלא משרה ביטחון...

    תנסי להרגיע את עצמך ובאמת להאמין שיהיה בסדר...
    למרות כל הקשיים.
    "משנה מקום משנה מזל" - לפעמים זו לא סתם סיסמא...

    2 מתוך 12 ילדים זה מעולה בתור התחלה!

    שיהיה בהצלחה!
    וכל מה שאת מרגישה ומתארת כל כך טבעי!
    "...אמא שרה לבן בלילה... אמא כאן לידך כל הזמן..."

  • עכשיו דיברתי עם הגננת..
    כבר מגיע לי צל"ש על זה שחיכיתי עד עכשיו!!!!!
  • יו! איזה חיוך ענק העלת לי עכשיו
  • את רואה

  • איזה יופי
  • איזה כיף לקרוא את העדכון שלך! שרק ימשיך כך

    הילדים הם גשר אל עצמנו, שנתן לנו הזמן.
    שלום חנוך { מתוך השיר "על פני האדמה" }

  • פייס: ortal_hori


מותר ואסור לאכול בהריון והנקה