איי ניד הלפ !!!! פריצה לחשבון מייל - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • בבקשה...האם מישהי יודעת / מבינה במחשבים ויודעת לפרוץ מייל ????
    אני צריכה לפרוץ למייל שלי..... של YAHOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ואני מדברת ברצינות !
10 תגובות
עמוד 1
  • מה קרה?? שכחת סיסמא?


    "...אמא שרה לבן בלילה... אמא כאן לידך כל הזמן..."

  • יש לך אימייל של איזה ספק?
    לרוב האימיילים קשה מאוד לפרוץ, רק לפשוטים של וואלה או נענע אפשר.

  • לא מבינה בזה
  • תכתבי לי בפייס את הפרטים: שם משתמש, שם , שם משפחה, תאריך לידה ואנסה.
    היה לyahoo פריצה המונית לפני חצי שנה והם הידקו את האבטחה.


  • אני אכתוב לך בפייס- בפרטי-

  • לי בעבר היה בעיה עם מייל אחר ששכחתי סיסמה והיה לי שם מייל חשוב מאוד... פשוט מאוד שלחתי מכתב לתמיכה של המייל למערכת האבטחה והם נתנו לי את הסיסמה והכול שווה לנסות
  • ניסיתייייייייייייייייייייייי

    השם של המקום שבו ביליתי את ירח הדבש שלי... לא תואם לתשובה !
    וזה לא הגיוני !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    והם לא יכולים לעזור לי כל עוד אין התאמה בתשובות

  • אולי בשינוי כתיב כלשהו? תנסי כל הטייה אפשרית...אולי הוספת אות ניקוד כלשהי....
    אולי כתבת שם של העיר, שם של בית המלון, שם הארץ...
  • עם כל הכבוד לבנות הפורום (ובחיי שיש כבוד)
    נראה לך שאמא ממוצעת (אפילו מעל הממוצע) תדע לפרוץ את אחד השרתים היותר מוגנים ברשת שמלא האקרים מקצועיים היו מתים לפרוץ אליו?!?!
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה