תנסי לשאול אותן אם הן מרגישות שהן יכולות להתגבר על הכאב..
אצלנו כשאנחנו רואים שהם עושים מזה יותר מידי עניין, אני מחבקת, מבקשת להרגע, נותנת כוס מים..
בוחנת את המכה ואם זה באמת לא נראה לי נוראי אני אומרת "זה יעבור.." או-
"תנסי/ה לחשוב על דברים אחרים ותראי/ה איך שאת כבר לא מרגיש את זה.."
תנסי למצוא את המשפט שיעזור להן למצוא את הכוחות הן להתגבר..
תמיד אני מקנאה בילדים הנינג'ה האלה שנופלים ובכלל לא באים לאמא.. ממשיכים הלאה..
http://www.ipanel.co.il/index.php?page=join&content=join&referrer_id=32212