סף כאב נמוך - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • יש לי בעיה.
    הבנות שלי - במיוחד אביגיל - בוכות מכל פיפס.
    כל מכה קטנה, כל שריטה לא נראת לעין, כל נפילה גורמת לה לבכות.
    אני חושבת שזו טעות שלי, כי קראתי בזמנו הרבה ספרים עם חינוך ילדים ובכולם היה כתוב שצריך להכיל את הכאב ולא להתעלם ממנו.
    אז הכלתי.
    תמיד חיבקתי, לקחתי לידיים, לא אמרתי ״לא נורא״ ״לא קרה כלום״ ״זה כבר לא כואב״...
    תמיד שמתי פלסטרים, משחות פלא, נשיקות מרפאות וכו׳
    אני לא יודעת אם זה בגלל זה, אבל אביגיל לא יודעת להתמודד עם כאב לבד.
    גם מיכל, אבל בצורה פחותה.
    עכשיו אני מנסה פחות להתייחס לכאב. אבל אולי זה מאוחר מדי?
    עם איתן שיניתי גישה. מקווה שיהיה שונה.

    מה אתן ממליצות לעשות כדי ללמד אותן שלא כל פיפס ולא כל כאב זה סוף העולם?
    או שזה יעבור עם הגיל?
    איך אתן נוהגות כשהילד נופל/ נחבל/ נשרט?

    __________________________________________________________________

12 תגובות
עמוד 1
  • אני קראתי שדווקא זה לא טוב להגיד לא קרה כלום,
    כי כן קרה משהו..

    אם אחד מילדיי בוכה, גם אם מהמכה הכי קטנה. אני שואלת בטון עינייני מה קרה. ואומרת לו לא נורא תתגבר על הכאב וזהו
    בעיקרון פה זה נגמר.

    לא פלסטרים ולא משחות..
    [
  • אני לגמרי הפוך ממך. מגיבה הכי ענייני. אם צריך חיבוק ונשיקה אבל ממש לא עושה סימפוזיון.
    ובכל זאת הבת שלי בוכה מכל סריטה כאילו כרתו לה את היד.
    אז לא בטוח שזה בגללך...


  • תנסי לשאול אותן אם הן מרגישות שהן יכולות להתגבר על הכאב..
    אצלנו כשאנחנו רואים שהם עושים מזה יותר מידי עניין, אני מחבקת, מבקשת להרגע, נותנת כוס מים..
    בוחנת את המכה ואם זה באמת לא נראה לי נוראי אני אומרת "זה יעבור.." או-
    "תנסי/ה לחשוב על דברים אחרים ותראי/ה איך שאת כבר לא מרגיש את זה.."

    תנסי למצוא את המשפט שיעזור להן למצוא את הכוחות הן להתגבר..

    תמיד אני מקנאה בילדים הנינג'ה האלה שנופלים ובכלל לא באים לאמא.. ממשיכים הלאה..
    http://www.ipanel.co.il/index.php?page=join&content=join&referrer_id=32212

  • אמנם שלי לא כאלה, אבל בהחלט מכירה את זה טוב מהגן... ומה אני אגיד לך, מלא פעמים רואים שהבכי הוא לגמרי הצגה
  • צר לי להרוס לך....
    גם אני מאז ומתמיד מכילה כל כאב ומאפשרת אותו אבל סף הכאב של מעין הוא אי שם בשמיים.....
    זה לא קשור לתגובות שלך זה קשור לרגישות של העור, של הגוף של הרגש....

  • עינברי, מקווה שאת צודקת...

    __________________________________________________________________

  • השאלה העיקרית היא אם את מרגישה שזה סף כאב נמוך
    או סף פינוק גבוה..
    http://www.ipanel.co.il/index.php?page=join&content=join&referrer_id=32212
  • זה נראה שבאמת כואב להם. לא נראה הצגה. לפעמים כן, אבל במקרים שאני רואה שזה הצגה אני פחות מתייסת.
    פשוט קשה להן להרגע במצב של כאב, הן כרילו צריכות ״עזרים״ כדי להרגע מכאב.

    __________________________________________________________________

  • אצלי הם בד"כ לא מקטרים
    נופלים וקמים לפעמים אפילו צוחקים על עצמם . נדב דווקא יכול להיות ממש מאופק שאני כבר שואלת (או יותר נכון חופרת ) הכל בסדר ? הכל בסדר ?
    אם הם בוכים עם דמעות אני יודעת שזה בטח מכה ממש כואבת ..
    מדברים קטנים אנחנו די הומריסטיים "אויייייי לקחת אותך לבי"ח ?" הם צוחקים ובד"כ הם שוכחים כבר ...
  • אני באמת חושבת שילד שכואב לו צריך כן התיחסות וחיבוק ונשיקה של אמא.
    אני אתן לך פה רעיון שעובד אצל יהודה כי הוא גם רגיש קצת בדברים האלה.
    אמרתי לו פעם שפצע שמסתכלים עליו עובר יותר לאט ואילו פצע שלא מתעסקים איתו יותר מדי עובר מהר יותר.
    אני לא יכולה להגיד לך כמה שזה עוזר!!! אפילו שמעתי אותו פעם אומר את זה לחבר שלו...
    אבל ברגע שמקבלים את המכה אני חושבת שכן צריך להתייחס.
    אצלנו בבית לכל מכה צריך נשיקה של אמא כי היא מרפאה אבל לא יותר מזה רק התיחסות ולא התעלמות...

    מירי, אמא לארבעה מדהימים!!!
  • אני גם מתעצבנת שתמיר בוכה מכל דבר!
    עכשיו שהוא כבר ממש גדול אני אומרת לו תבכה רק אם זה באמת כואב!
    אם זה קצת כואב אפשר להגיד איה! ואני אאמין לך שכואב לך! לא רק אם אתה בוכה אז כואב...
    אני מסבירה לו שגם לי כואב לפעמים אז אני אומרת איה איה! עוצרת רגע כדי לתת לכאב לעבור או סתם מספרת שכואב לי...
    הוא מנסה להפנים, ואני רואה שלפעמים הוא מנסה להתאפק אבל קשה לו...

    אבל מישהי פעם גרמה לי לחשוב שאולי באמת כואב לו יותר מאשר לאחרים,
    כי הרי אני בעצמי תמיד מספרת איזה תינוק רגיש הוא היה.... התחושתיות שלו תמיד היתה גדולה עליו: הוא לא אהב לגעת בדשא, בחול ובניילון הרבה זמן...
    הוא לא אהב כשנגעו לו מים בפנים...
    הוא היה מתעורר כשהשכנה היתה מפילה מפתחות בחדר מדרגות....

    הכל היה תמיד over אצלו, אז אני רק יכולה לנחש שגם הכאב הוא יותר מאשר לאחרים...
  • יותם יבכה מהכללללללללללל, יהונתן ממשיך הלאה כאילו כלום
    יש מצב שזה אופי, רגישות וכו
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה