פנינוש, אני מניחה שהדסו לא התכוונה לפגוע כלל..
גם בעלי אמר לי מלא פעמים שאני צריכה ללכת לפסיכולוג..
בהתחלה נעלבתי, ולאט לאט אני מבינה אותו.
אנחנו חווים הרבה דברים בתור ילדים, לא תמיד דברים שהיינו רוצים שישפיעו עלינו או על הדרך שבה נתנהג עם בן זוגינו..
הדרך שבה נחנך את הילדים שלנו..זה משפיע על הנפש שלנו.
הדרך שבה ההורים שלנו מתנהגים משפיעה עלינו המון בלי שנדע בכלל.. המון!
וכדי להשתחרר מזה, גם מצפונית, וגם מבחינה התנהגותית, יכול להיות שטיפול יעזור.
http://www.ipanel.co.il/index.php?page=join&content=join&referrer_id=32212