סקר- מה אתן קונות לילדים/ לחמות/ לבעל..? - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
18 תגובות
עמוד 1
  • לבעל לא חשבתי לקנות
  • אני לא קונה לילדים כלום!
    קניתי בית.. לא מספיק..
  • יווו לא שמתי לב!!
    בניתי על איסוף עצמי באמת...
    http://www.ipanel.co.il/index.php?page=join&content=join&referrer_id=32212
  • השנה אין תקציב
  • לילדים נקנה משהו קטן רק כדי לציין אפיקומן,
    וזהו, לא קונה לאף אחד...בטח שלא לבעל

  • כלום
    פייס: ortal_hori


  • כלום, כלום, ושום דבר.
    אה, בעצם לבעל... אולי קצת ציאניד.
  • קניתי ממש עכשיו לבנות בגדים חדשים לחג.
    בפסח ובראש השנה חייב להיות משהו חדש
  • עינבר, בגדים זה לא מתנה
  • גם אצלנו יש את המסורת הזאת (אמא שלי בד"כ היתה קונה לכולנו בגדים ולבנות גם עגילים או שרשרת )
    אני אחדש להם חולצות חדשות
  • לא קונה כלום
    קנינו לכולם בגדים חדשים לחג
    כל השנה מוריה מקבלת מתנות בחג לא מישתגעת יש מספיק הוצאות !

  • אני כמו כל שנה קונה כן לילדים מתנות לחג למרות שיש להם בשפע דברים רק עכשיו כל אחד קיבל פלאפון ודגמים חדשים. אבל כמו בכל שנה אני קונה לילדים מתנה ומחביאה מתחת לכרית ואומרת להם שאליהו הנביא הביא להם מתנה כמו שאמא שלי היתה עושה לנו שהיינו קטנות.
    חוץ מזה בגדים לא חסר להם אבל נראה אני חולת בגדים אז אולי אקנה להם.
    ולבעלללללל ממש בקרוב יש לו יום הולדת אז הרשימה שלו התחילה אז נתחיל לקנות קצת.

  • לגדולה קניתי תיק של קיטי =35 ש"ח.
    לקטנה קניתי סט של כלי נגינה = 15 ש"ח.
    ולבעל משחק מחשבה = 50 ש"ח.
    הם יהנו, אני מרוצה, אז יהיה חג שמח לכולנו
  • קנו לנדב ליומולדת משחק היגיון ושיווי משקל עם קוביות עץ, נורא נחמד
  • לחמותי ולהורים שלי אני אזמין סלסלה מפרי הדמיון זה נראה לי הכי מתאים... הם פשוט לא אוהבות כלי בית... וכאלה..

  • אולי אולי משהו קטן לבנות...



  • אם את כבר קונה לפיצית בימבה, אני ממליצה על הבימבה ג'וק
    קניתי למיכל ב 39 ש"ח !!!!!!
    ממש כמו אופניים קטנות
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה