שאלה מקצועית בקשר להתפטרות מהעבודה - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש

24 תגובות
עמוד 1
  • נראה לי שלא.

    מה קרה? חשבתי שהסתדרתם על צהרון אחר.

    יעל, אמא של יונתן ואיתמר
  • לא. זה לא קשור.....
    זה לא יתקבל בלשכת העבודה או בביטוח לאומי....
    עד מתי את יכולה להתפטר ב"זכות" זוהר?
    מה קרה עם הצהרון החדש?
    מה ז"א שמערכת הצהרונים לא מוכנה לקלוט את הילד??????????????
  • זוהר בן כמעט 10 חודשים - אז נראה לי שאני לא יכולה כבר להתפטר בגללו..

    יותם לדעתי דווקא ממש בסדר בקייטנה של הצהרון החדש,
    ביום שני הוא עשה מעשה חמור מאוד, הגננת העמידה אותו במקום.
    אתמול היה עניין ממש קטן ושוב הגננת הגיבה מאוד בחומרה - והוא ממש בכה והתחרט אח"כ.
    ולדעתי זהו, אני חושבת שהוא לא יחזור על מה שהוא עשה יותר
  • אוי!!!
    אני לא אוהבת את זו שדיברת איתה, ככה לא מדברים להורה מודאג!
    גם לא קובעים חוות דעת על ילד אחרי שלושה ימים!!!!!!
    מה אומרת הגננת שלו:? איך אפשר להכניס אותה לתוך העניין הזה?
    אני חושבת שאם את יכולה מבחינה כלכלית לאפשר לעצמך להיות איתו זה יוכל להיות לו מצוין.....

  • נכון. את לא יכולה להתפטר בזכות זוהר, זה עד גיל 9 חודשים
  • אני בשוק
    "...אמא שרה לבן בלילה... אמא כאן לידך כל הזמן..."

  • אני רק יעדכן אותכם שהפסיכולוגית של הגן צפתה על יותם,
    והיתה לנו שיחה עם הגננת והפסיכולוגית.

    תארנו להם על התלונות של צוות הצהרון על יותם והם אמרו שהוא לא מתנהג כך בגן - וזה בדיוק חלק מהעניין שהגננת בצהרון טוענת שלה הם אומרות אחרת.. ושהוא כן מתנהג כך בגן
  • את יכולה להתפטר ולחתום אבטלה
    אבל את הכסף תתחילי לקבל רק אחרי 90 יום...
    את צריכה מכתב מהמעסיק שמאשר שהתפטרת
  • היי
  • שרוני - זה בדיוק מה שיאיר אומר..
    אבל מי נפגע בסוף? מי משלם את המחיר??
    נכון, זה לא הוגן, זה לא פייר וזה מאוד מאוד מאוד מרגיז.
    אני מכירה אלפי ילדים פי 10 יותר מאתגרים מיותם שנמצאים במסגרות ומתמודדים איתם ולא מתנערים מהם..
    ולגננת של צהרון אמורה להיות סבלנות וכלים כדי להתמודד עם ילדים מאתגרים,
    וזה מחדל של מי שאחראי עליה שאין לה את הכלים האלה..

    אבל בסופו של דבר מי שנפגע זה יותם, אז מה זה משנה מי אשם???
  • לא אמרתי שזה נורא משנה "מי אשם", ואת יודעת מה? כולם יכולים להיות "אשמים", בדיוק כמו שאף אחד כנראה לא באמת "אשם". אשם במה?... זו ההתנהגות של יותם נכון לרגע זה, יכולות להיות להתנהגות הזו מיליון סיבות, אם לא יותר.
    התפקיד של צוותים חינוכיים זה להתמודד עם שלל התנהגויות של ילדים, ולעשות את זה מספיק בתבונה, כדי שאולי יהיו לזה ערכים מוספים כמו חינוך ולמידה.

    אז בואי נסכים על זה למילה "אשם" אין כאן מקום.

    לא הבנתי מה את מעוניינת לעשות, או, יותר נכון, מה האופציות שלך?
    נכון, כרגע יותם נפגע.
    מה הלאה?
    האם להוציא אותו מהצהרון באופן סופי ולהשאיר אותו בבית יהווה את הפתרון המושלם מבחינתך? אם כן, תעשי את זה. אם לא (ויש המון שיקולים לעניין הזה) אז תחשבי מה יהווה את הפתרון המיטבי, ותלחמי עליו.

    שרון שמש
    M.Sc
    פסיכוטרפיסטית התנהגותית קוגנטיבית C.B.T


  • לדעתי אם את מרגישה ככה יש לך 2 אפשרויות. או באמת להתפטר ולהוציא את יותם בגן ב14:00 או לעלות למעלה בשרשרת עד שמישהו יקשיב לך.
    לכל אחד יש מישהו שאחראי עליו, תחפשי את האחראי שיהיה מוכן להקשיב.

    יעל, אמא של יונתן ואיתמר
  • תראי - להחזיר אותו אחרי החג לצהרון בו הוא היה באותה מתכונת של צוות אין מצב,
    הגננת שם חד משמעית לא רוצה אותו שם - אז אני לא ישים אותו במקום בו הצוות לא רוצה אותו.

    להשאיר אותו בגן שהוא נמצא בו בבוקר- ובשעה 14:00 להעביר אותו לצהרון שהוא הולך אליו בימים אלו זו בעיה כי:
    1. אין לי מי שיעביר אותו פיזית
    2. אני חושבת שנורא יבלבל אותו וייקשה עליו להיות בבוקר עם ילדים בגן אחד ובצהריים עם ילדים בגן אחר, בטח שאין גם קשר בין הגננות של הבוקר והצהריים - זה יטיל עליו המון עומס שנראה לי שיעשה לו רע יותר...

    להביא מישהי פרטית שתוציא אותו - זה גם יעלה לי המון, ולא ישתלם לי כבר לעבוד, וגם לא יפטור את הבעיה.

    ותוסיפי לזה שכל גוף שאני פונה אליו בבקשה לעזרה כמו העירייה או הנהלת הצהרונים - רק מנסה להתנגח בגוף השני במקום לנסות ולמצוא לי פיתרון..

    אז בעצם מה הברירות שלי???
    [
  • אני חושבת שאת במצב מאד מסכן..
  • במקרה כזה בכדי בשביל שהנושא באמת יטופל כמו שצריך לדעתי תפני לראש העיר\במכתב חמור ותסבירי את מצוקתך!!
    בהצלחה!!!
  • נניח רגע את הצהרון בצד, ונגיד שהישועה לא תגיע משם.
    עד איזה שעה הוא בצהרון?
    משתיים עד ארבע?
    אם מדובר רק על שעתיים ביום- האם לא כדאי לדבר עם הבוס? אולי אפשר להשלים עבודה מהבית? אולי אפשר לעבוד במקום השעות האלה ביום שישי? אולי בכל זאת בייביסיטר בתשלום? לא יודעת....בטוח יכול להיות פתרון! ונשאר ממש מעט עד לסוף שנה! באמת חבל לפספס מקום עבודה בגלל כזה דבר. והכי גרוע אם בסוף תתחרטי שעזבת.
  • מדובר מהעה 14:00 עד 17:00..
    אני בד"כ מספיקה להוציא אותו ב16:30..

    ולא יתנו לי לעבוד עד 13:30 בוודאות, זה לא מתאים.
    ומימלא אנחנו עוברים דירה באוגוסט ואז אני כנראה אתפטר אז..
    זה רק להקדים את הקץ
    [
  • ממש עצוב מה שקורה אצלכם!!

    הגנים רחוקים אחד מהשני? אצלי למשל בגן אין צהרון (כי בתחילת השנה לא נרשמו מספיק ילדים) אז אנשי הצוות של הצהרון מהגנים הסמוכים באים לגן שלי ולוקחים את הילדים לצהרונים (הם מפוצלים לשני גנים במתחם)....

    ועכשיו לגבי אבטלה - זה מאוד תלוי מה המקצוע שלך ושכר וכו' אבל אני אספר לך כשאני הייתי בין עבודות (בין הגנים הפרטיים למשרד החינוך) הלכתי לחתום והיה לי פשוט סיוט!!! קודם כל, אם הם מוצאים לך ראיון עבודה, את חייבת לגשת ואם לא, זה נחשב סירוב ואז את לא זכאית לאבטלה. לי עשו המון בעיות עם זה וזה היה נוראי!! בחיים לא חוזרת לשם
  • כמה קילומטרים בין הדירות שלכם?
    ממספר קילומטרים מסויים את יכולה להתפטר ולהחשב מפוטרת ולקבל פיצויים ואני חושבת גם אבטלה (אפשר לבדוק). בטח במקום העבודה שלך יודעים שאת עוברת אז אולי תבקשי כבר מכתב פיטורים מהם? התכוונת בכל מקרה לעזוב שם?

    לגבי הבן שלך אני לא יודעת מה בדיוק ה״משבר״ שלו אבל גם האמצעי שלנו עושה קצת בלגן כנראה בהשפעת התינוק שנולד ואמרתי לו שאם הוא לא מתנהג יפה הוא לא ישאר בצהרון. למחרת הוא לא התנהג יפה ובאמת ביום שאחרי הוא לא היה בצהרון. למחרת הוא החליט שהוא יתנהג יפה ושהוא רוצה להיות בצהרון. ובאמת אומרים לי שהוא השתפר. יש ימים פחות טובים אבל בסה״כ הוא השתפר איכשהו...
  • מה יאיר אמר?? אני לא הייתי ממרת להתפטא כל כך מהר...תשקלי אפשרויות.

    זה פשוט הזוי המצב הזה
    פייס: ortal_hori


  • הדס נשמע קשה כ"...:(אני ממש מרחמת על יותם שנמצא בתוך זה בלי סיכוינאמיתי להוכיח את עצמו.
    נשמע לי שדי החלטת על.הפתרון של להתפטר,ובכל זאת אל תוותרי לצהרון.גם אם את מוציאה אותו תפני לכל הגורמים המתאימים,עד שיבינו את העוול וההתנהלות הכושלת.אני לא מבינה איך מפקחת מרשה לעצמה לדבר ככה לאמא!זה לגמרי לרדת לפסים אישיים ולא ראויים ובהחלט יש לך על.מה להתלונן!
    שיהיה בהצלחה רבה ובמעבר הדירה שיהיה משנה מקום משנה מזל לטובה ולברכה בכל התחומים!
  • היום יש לי שיחה עם המפקחת - נראה מה היא אומרת

  • תעדכני אותנו בבקשה
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה