מה הייתן עושות? - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • אז ככה, איך שהתחיל החופש, יום א' בבוקר - אורי קם עם כאב גרון. מכיוון וכבר רשמתי אותו לקייטנת פסח (הוא בחוג טניס, אז הקייטנה של החוג - טניס) ולא היה לו חום והוא היה נראה בסדר, החלטנו שהולכים לקייטנה, שגם כך היא עד הצהריים.
    הלך, חזר, אמר שכואב לו הגרון.
    טוב.
    יום ב' בבוקר קם - "נורא כואב לי הגרון"... אבל רצה ללכת לקייטנה. הלך.
    חזר בצהריים בוער מחום...
22 תגובות
עמוד 1
  • אני הייתי ממשיכה לתת אנטיביוטיקה

    יעל, אמא של יונתן ואיתמר
  • לי תמיד אמרו שלא מפסיקים אנטי' באמצע וחייבים לסיים הכל !
    תרגישו טוב

  • מוכר לי, זה בדיוק מה שקרה לי..
    כאב לי הגרון, הלכתי לרופא שעשה לי משטח ונתן לי אנטיביוטיקה,
    המשטח יצא שלילי ו..
    מזכירה לך שהגעתי לבי"ח עם דלקת גרון חמורה ואנטיביוטיקה בוריד...

    המשטח גרון יכול לטעות, יכול להיות שלא לקחו לו טוב..
    אם את מרגישה שהאנטיביוטיקה עוזרת לדעתי תמשיכי
    או שתלכי לרופא אף אוזן גרון
    [
  • הרופא שבדק אותו והחליט על אנטיביוטיקה ביום ב', לא נמצא היום...
  • יש לך אפשרות של בדיקת תוצאות בדיקות באינטרנט?
    אם כן - תסתכלי ותראי מה רשום.
    לדר עם הרופא אחה"צ נשמע כמו רעיון טוב.

  • אוף, לא. אני לא יכולה לראות את תוצאות הבדיקות האלה בנט. מוזר, כי את הבדיקות שלי למשל, אני כן יכולה לראות...
    בכל אופן, הוא בלי ספק מרגיש כבר הרבה יותר טוב. מחר הוא ילך לקייטנה.
    ואני ממש אובדת עצות, אם להמשיך עם האנטי' או לא.
    אני מסכימה עם מיסי שאמרה שלא מפסיקים אנטי' באמצע. גם אני תמיד ידעתי את זה...
  • אני לא הייתי מתלבטת ומקשיבה להוראות הרופא...

    בכלל היום לתת אנטיביוטיקה שלא לצורך עלול להיות מסוכן

    אנטיביוטיקה זו בכלל תורה שלמה, שלא תמיד צריך למהר ולתת...
    אני לא אכנס לזה כי הדעות חלוקות...

    אז כן זה מקצר את זמן ההחלמה, ופעמים רבות אף מציל חיים. ידוע!
    אבל עם כל הכבוד - יש רופא
    אנחנו לא סמכות לעניין לתת או לא לתת תרופה שחייבת במרשם.

    אגב, גם הבן של חברה שלי ככה
    חום גבוה מאוד
    משטח גרון שלילי
    התחילו לתת אנטיביוטיקה והפסיקו...

    יכול להיות שזה ויראלי... זה לאו דווקא אמור להצביע על דלקת במקום כלשהו...

    רפואה שלמה!
    "...אמא שרה לבן בלילה... אמא כאן לידך כל הזמן..."

  • אני לא מפסיקה באמצע
    פייס: ortal_hori


  • אני כן מפסיקה באמצע בייחוד שרופא הורה לי
  • מאוד מוזר שהרופא נתן לך ככה אנטיביוטיקה
    היום אפשר לעשות משטח גרון בבית מרקחת ותוך 10 דקות יש תוצאה

    אני הייתי מפסיקה עם האנטיביוטיקה


  • היי, קודם כל שירגיש טוב
  • להפסיק .
    כשאין חיידק אין שום תועלת בלקחת אנטיביוטיקה ואף יותר מזיק כגון תופעת לוואי עמידות של חיידקים אחרים בגוף כשלא לצורך ... בקיצר אין שום סיבה להמשיך...ומותר להפסיק אנטיביוטיקה כשאין חיידק -אסור להפסיק כשנמצא חיידק לקחת ואת מרגישה יותר טוב ופשוט לא בא לך להמשיך לקחת ,כך נוצרת עמידות לאותם חיידקים ... קצת מסובך.
    בדלקת גרון הפחד הוא מסטרפטוקוק A שיכול לפגוע בלב לכן נותנים קורס מלא ל10 ימים ,אבל אם אין את החיידק במשטח אין סיבה לקחת
  • הייתי נותנת ל-5 ימים ומפסיקה. אלה ההנחיות שאני מקבלת במקרים כאלה

    תנו חיוך, הכל לטובה!!!!
  • מוזר. כשלינאי היה חשד לדלקת גרון עשו לו משטח עם תוצאות מיידיות בחדר האחות וזה הראה שכן יש חיידק.
    מוזר שביקשו מכם להתחיל אנטי' לפני שיש תוצאות. אני לא הייתי מפסיקה עד שהרופא המטפל יורה לי לעשות כך. מקסימום יקבל עוד מנה אחת בבוקר כבר מה ההבדל..ואז ץחכו לתשובתו
  • תודה רבה בנות.
    אז ככה, הרופא שראה אותו ביום ב', לא עבד היום בכלל.
    הוא יהיה שוב רק מחר אחרה"צ.
    לקחתי החלטה ונתתי לו עוד מנה היום בערב, ואתן גם מחר בבוקר.
    ואז אתייעץ עם הרופא ההוא מחר אחרה"צ.
    ככה מרגיש לי נכון.
    מאיה, תודה על תשובתך. אני מכירה מקרוב את הסטרפטוקוק A. לי יש נטייה כל פעם לקבל אותו. זה אף פעם לא מסתיים בשפעת פשוטה אצלי, אלא תמיד עם דלקת, אורות וצלילים, רעמים וברקים והעם רואים את הקולות. או במילים פשוטות: דלקת גרון אימתנית עם חום שמטפס ל - 41 ושיתוק גמור מפעילות לפחות ל - 4 ימים מלאים.זה הרגיש לי שאור בדרך לשם, ופחדתי לתת לו ממש להגיע...
  • הייתי פועלת בדיוק כמוך

  • גם אני הייתי ממשיכה. הוא ראה את הגרון ואם יש דלקת, רואים אותה

    גם לי הרבה פעמים נתנו אנטיביוטיקה לפני המשטח

    תמר
    הבלוג שלי

    http://www.tapuz.co.il/blog/userBlog.asp?FolderName=myscraps

  • אז ככה, דברתי עם הרופא וסיפרתי לו מה היה.
    הוא אומר שהוא אכן ראה את הדלקת בגרון, ולבדיקת משטח גרון יש רק 90% דיוק! ז"א, יכול להיות שהמשטח טועה! בנוסף, הוא אומר שלפי מה שאני מספרת, החום ירד אחרי תחילת הלקיחה וזה אומר שהיה חיידק, שהאנטי' השפיעה עליו.. אם זה היה וירוס מן הסתם האנטי' לא הייתה משפיעה עליו...
  • רפואה שלימה
  • מקווה שהוא מרגיש יותר טוב

    הילדים הם גשר אל עצמנו, שנתן לנו הזמן.
    שלום חנוך { מתוך השיר "על פני האדמה" }
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה