גם בעלי מאודדדדדדדדדדדדדדד אדיש !
ואם לא היתי נותנת לו מטלות הוא לא היה עושה כלום ! ויושב כמו פרזיט
ככה היה בתחילת הנישואים , אבל זה לא מקובל עליי
גבר צריך לעזור ! אז אני
פשוט אומרת : היום צריך שוק , צריך לנקות , צריך לעשות
והוא עושה ! אין לו ברירה הוא למד שצריך גם לעשות ואומנם הוא לא יוזם לבד
אבל היום הוא עוזר יפה מאוד

שאלה איך זה אצלכם ?
אתן אומרות לו מה לעשות והוא לא עושה ?
מ"ז אדיש עצלן וכו' ....