סקר - איך הייתן פועלות ? - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש

36 תגובות
עמוד 1
  • מה קרה?
  • תופסת את האוזניים שלו ומנערת, אדיש הוא לא ישאר
  • .
  • כמו שאני עשיתי הערב:
    צרחתי עליו את הנשמה, ואז צרחתי כמה שאני שונאת אותו ,
    ואז צרחתי כמה דברים על האמא שלו
    ויצאתי.
  • ראי מה כתבתי בשרשור של שרון שמש..

    עוזבים אותו לכמה ימים לבד עם הילדים, והוא מיד מתעשת
  • אז זהו...
    שגם אני כתבתי בשרשור של שרון שמש כמה דברים...
    ואני שוקלת ברצינות את עניין הציאניד.
    נמאס, נשבר, מאוס ומעורר בחילה.
    אני מזדהה איתכן, גלו'ש ושוקו.
    אבל עצוב לי... נורא. אני מרגישה מ'זה לבד...
  • לשתיכן
    פייס: ortal_hori




  • גם בעלי מאודדדדדדדדדדדדדדד אדיש !
    ואם לא היתי נותנת לו מטלות הוא לא היה עושה כלום ! ויושב כמו פרזיט
    ככה היה בתחילת הנישואים , אבל זה לא מקובל עליי
    גבר צריך לעזור ! אז אני
    פשוט אומרת : היום צריך שוק , צריך לנקות , צריך לעשות
    והוא עושה ! אין לו ברירה הוא למד שצריך גם לעשות ואומנם הוא לא יוזם לבד
    אבל היום הוא עוזר יפה מאוד
    שאלה איך זה אצלכם ?
    אתן אומרות לו מה לעשות והוא לא עושה ?
    מ"ז אדיש עצלן וכו' ....



  • גם אצלי הוא אדיש ולא זז חוץ כמובן מעבודה אבלללללללללללל ואבל גדול הוא עובד הרבה שעות רוב היום אם לו כל היום הוא לא בבית והתרגלתי לעשות הכל לבד האמת כשהוא מגיע מוקדם ושואל יש לעזור לפעמיים אני אומרת כן ולפעמים פשוט עדיף שישב זה רק יעשה לא כמו שאני רוצה אז שלא יגיע עדיף מבחינתי.
    אני עובדת חצי משרה רק בגלל שלהיות עם הילדים שמגיעים מבית הספר ומעדיפה לעשות הכל לבד. האמת שיש לו תפקידים בודדים שהם קבועים שלו והוא חייב לעשות אותם ואם ממש בא לי קצת שקט ולנוח אז אני מזמינה ביביסטר והולכת קצת לקניות בשבילי לילדים ובשבילו אבל אין מה לעשות אני מעדיפה שיעבוד על מנת שנוכל לחיות ברמת חיים נורמלית יחסית.

  • גלי
  • הדס, זה כבר עבר את השלב הזה..
  • אתן יודעות מה הכי עצוב?
    אם חלילה מגיעים לגירושין - הרבה אבות פתאום הופכים לאבות השנה, את הפעמיים שלהם בשבוע עם הילדים הם משקיעים בהם, יוצאים מהעבודה מוקדם יותר, פתאום מבינים את חשיבות הקשר, יושבים איתם, מדברים איתם, דואגים להם, הופכים להיות הרבה יותר "חלק" מחייהם....
    כ"כ חבל שהם ניזכרים בזה רק כשכבר מאוחר מידי לזוגיות....



  • שרוני
  • אני מצטערת לשמוע שאת מרגישה ככה
  • גם אצלי הוא כמעט ולא עושה כלום ילדים/בית וזה משגע אותי. הוא לא יושב רגל על רגל , אבל הוא מצא לו תחביב (מגדל ציפורים ) שלוקח לו את כ-ל הזמן!!

    gb מרץ (גלי?) , הוא יושב לך בבית בזמן שאת מפרפרת?? ואם תבקשי ממנו לעשות משהו ? הוא יגיד לך לא ?

    גם אני היית בטוחה שהוא הגבר שמרגיש מחוייבות לילדים ולבית בדיוק כמוני.. התבדיתי..
    מעצבן אותי שלו יש תחביבים שלוקחים לו את כל הזמן, ולי אין זמן להספיק את כל עבודות הבית, שלא נדבר על זמן לעצמי.

    מי יש לגברים האלו שהם מרגישים שהם רק אורחים בבית???
  • וואי וואי החגים האלה יצאו משליטה


  • פעם שלישית שאני מתחילה לכתוב...כל פעם.התנתק לי החיבור מהנייד...כל היום אני חושבת על ההודעה הזו...בנות,אל תוותרו!אנחנו יודעות להלחם על כל כך הרבה דברים בחיים!הזוגיות כן אמורה ויכולה להיות.מספקת וממלאה ואוהבת.אני בטוחה שהבעלים שלכן גם רוצים לחזור להרגיש ולהתרגש איתכן וממכן.נכון שזו עבודה קשה אבל זה אפשרי!
    תדברו,לכו לייעוץ,אימון אישי,טיפול...תשקיעו זמן איכות ביחד גם כשקשה ואין זמן.לפרק תמיד אפשר.לבנות....זה כבר סיפור אחר.
    ודבר אחרון יש ספר שנקרא לבסוף מוצאים אהבה.מאוד מומלץ!מתאים למצבי שחיקה שתיארתן.לבי איתכן
  • אני חייבת להגיב, רציתי אתמול אבל לא היה לי זמן...
    אני קוראתי את התגובות שלך וכל כך עצוב לי

    הילדים הם גשר אל עצמנו, שנתן לנו הזמן.
    שלום חנוך { מתוך השיר "על פני האדמה" }
  • פלפלת
    כל מילה....הרחבת בדיוק את מה שהתכוונתי לומר
  • תודה רבה בנות
  • שרון יקרה אני שולחת לך
    הילדים הם גשר אל עצמנו, שנתן לנו הזמן.
    שלום חנוך { מתוך השיר "על פני האדמה" }
  • פלפלת כתבת כל כך יפה !
    אני נשואה 9 שנים ודווקא משנה לשנה אוהבת יותר את בעלי
    ואני מבינים אחד את השני מאוד
    כמו שכתבת אנחנו דואגים לדבר כל יום , לשבת לאכול ביחד ,
    לטייל
    וחשוב חשוב להבין אחד את השני


  • נוגע הוציאה לי את המילים מהפה!!
    פייס: ortal_hori


  • פלפלת
  • גלי, פנינוש ושרוני


  • יואווו גלי הרגת אותי
    פייס: ortal_hori


  • אין לי מילים, רק שולחת לך המון

מותר ואסור לאכול בהריון והנקה