מיץ חמוציות זו תרופת סבתא ידועה..
לא ניסיתי על עצמי, אבל חמותי אמרה לי שעוזר.
ולשתות המון...
וללכת מחר לרופא! יש תרופה (זו שצובעת את השתן באדום...) שהיא לא אנטיביוטיקה..
אם אני זוכרת נכון.
ואז את לא חייבת לחכות לתוצאה של בדיקת שתן בשביל זה.
תרגישי טוב!
http://www.ipanel.co.il/index.php?page=join&content=join&referrer_id=32212