דחוף דחוף - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • בנות, שפכו תרופות סבתא שאתן מכירות אם אני מרגישה שמתחילה אצלי דלקת בדרכי השתן?
    לשתות מיץ חמוציות באמת עוזר?
    אני יודעת שיש כדורים כלשהן שצובעים את הפיםי בכתום. מה שמם? צריך מקשם?
    תודה

    __________________________________________________________________

12 תגובות
עמוד 1
  • מיץ חמוציות זו תרופת סבתא ידועה..
    לא ניסיתי על עצמי, אבל חמותי אמרה לי שעוזר.

    ולשתות המון...
    וללכת מחר לרופא! יש תרופה (זו שצובעת את השתן באדום...) שהיא לא אנטיביוטיקה..
    אם אני זוכרת נכון.
    ואז את לא חייבת לחכות לתוצאה של בדיקת שתן בשביל זה.

    תרגישי טוב!
    http://www.ipanel.co.il/index.php?page=join&content=join&referrer_id=32212
  • הרבה הרבה יוגורט ביו- החיידקים הטובים שמוסיפים ליוגורט טובים למצב.
  • הכדורים זה סדורל וזה מצריך מרשם רופא.
    מלאאאאא מים
    ושני ליטר מיץ חמוציות ...
    אוי זה נורא , הדלקת בשתן .. תרגישי טוב
  • התרופת סבתא שאני מכירה שהיא הכי פצצה :
    זה לקחת בקבוק מים חמים, כמו זה שנתפס הצוואר ופשוט לשים אותו על הבטן
    התחתונה, זאת בשביל לחמם את אזור שלפוחית השתן.
    פעם איזה רופאה אמרה לי שהרבה דלקות בשתן מגיעות מהתקררות שאנחנו
    לא מרגישים בכלל. והחימום עוזר לזה ממש לעבור

  • מאמי, מחר בבוקר תלכי לסופר ותקני כזה:

    http://www.bteva.org/BVitamins/Product.asp?ID=1338

    מניסיון, הכי עוזר. זה רכז, מערבבים את זה עם מים לפי הכמות שאת רוצה לשתות. זה הדבר היחיד שעזר לי.

    שרון שמש
    M.Sc
    פסיכוטרפיסטית התנהגותית קוגנטיבית C.B.T


  • תרגישי טוב
  • תודה!
    מחר אחפש את התרכיז.
    לרופא לא ייצא לי להגיע מחר, לצערי.
    אולי ביום שישי רק.
    בגלל זה מחפשת פתרונות של בית.

    __________________________________________________________________


  • פייס: ortal_hori


  • מה שאורטל אמרה !!!
    אני הזנחתי היה לי חום וצמרומורות ממש שפעת
    4 ימים שכבתי במיטה ולא עבר כלום
    עד שהיסתבר שהיה לי חיידק בשתן וכל מה שלא הרגשתי טוב זה מהחיידק !
    והייתי חייבת אנטיביוטיקה
  • להרתיח צרור פטרוזיליה ולשתות את המים של ההרתחה (יש לזה טעם של מרק

  • מה שלומך??
    עשית משהו עם כל התרופות סבתא שנתנו פה..?

    רק רציתי להצטרף לבנות שהפחידו אותך,
    אני הזנחתי דלקת וזה עלה לי לכליות..
    יומיים היה לי כעב בגב ולא הבנתי למה! עד שעלה לי החום..
    http://www.ipanel.co.il/index.php?page=join&content=join&referrer_id=32212
  • שתיתי מיץ חמוציות (לא מצאתי את התרכיז).
    מנסה לשתות הרבה מים.
    לא מעבר
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה