יש לי כל כמה ימים פצעים בלשון שהולכים ונעלמים..
היום הם הופיעו אחרי שאכלתי במבה.. כך שלא נראה לי שזה קשור כל כך לאוכל.
אבל זה כואב, אני בקושי יכולה לדבר!
יש למישהי טיפ להקלה?
ואולי נתקלתן בזה פעם?
"וזכני לגדל בנים ובני בנים, חכמים ונבונים,
אוהבי ה', יראי אלוקים.
אנשי אמת זרע קודש, בה' דבקים..
ומאירים את העולם בתורה ומעשים טובים,
ובכל מלאכת עבודת הבורא..."
http://www.ipanel.co.il/index.php?page=join&content=join&referrer_id=32212