בהמשך לסיפור ההזוי על יותם.. - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • פתאום קלטתי איזה סתומה אני..

    יותם בתחילת השנה היה ממש בסדר, היה שקט ומופנם והתנהג מצויין.
    יום אחד לפני כ3 חודשים הוא פתח את הראש בגן !! הגננת לא תפסה אותי או את יאיר ולקחה אותו בעצמה למיון..

    כבר למחרת התחילו בעיות התנהגות אצלו, זה התחיל בקטן והחמיר עד שהגענו למצב החמור של היום .

    גם הגננת של הגן וגם הגננת של הצהרון טוענות שהכל התחיל אחרי שיותם פתח את הראש / בעקבות זה שיותם פתח את הראש

    אז אני יכולה לתבוע את הגן??? כלומר אני יכולה להתפטר ולתבוע אותם?????
    [
14 תגובות
עמוד 1

  • את יכולה לתבוע, השאלה מה יצא מזה....
    מחובת הגן לדווח לחברת הביטוח על מקרה שכזה.
    את צריכה לברר מה חברת הביטוח, לדבר איתם, לשלוח את המסמכים הנדרשים, את צריכה להוכיח שניגרם לו נזק נפשי מאותו רגע, לא יודעת עד כמה נזק שכזה (שאקוטי מאוד לחיינו) ניתן להוכחה / לזכייה בתביעה....
    מקווה שיש לך את הטופס של המיון כי בלעדיו כלום לא יכול לזוז....
    י

  • ברור שיש לי את הטופס של המיון
    אולי ליותם יש טראומה..??? מי יודע..
    [
  • בכל מקרה לא מדובר על סכום שהייתי בונה עליו כדי להפסיק לעבוד....
  • אם את מתכננת לתבוע, עוד לפני שאת מדברת על זה עם הגננות תקבלי מהם בכתב את מה שהן אומרות כדי שהסיפור לא ישתנה כשישמעו שאת הולכת לתבוע.

    אם את חושבת שזה קשור, אז כדאי לפנות ליעוץ.

    ערב פסח ואת שקועה במחשבות על הגן
  • לכי לעו"ד
    וכן את יכולה לתבוע
    ועלי תאמיני לי לצערי מנסיון סכום שיאפשר לך להפסיק לעבוד את לא תקבלי



  • פייס: ortal_hori


  • אורטל?
    למה מפגרת?
    לא היית רוצה שאם חס וחלילה יקרה משהו לאחת הבנות שלך יקחו אותה למיון אם לא מצליחים להשיג אותך או אם את רחוקה?
    לא הולכים למיון סתם, הולכים כי קורה משהו יוצא דופן......


  • אולי באמת יש לו טראומה ממה שקרה אז.. השאלה היא אם הוא מזכיר את זה ? הוא מדבר על זה?

  • לא יודעת....טראומה?
    ונאמר שנגרמה טראומה- איך תוכיחי שהגן אשם? הם לקחו למיון (טיפלו לפי הנוהל), זה שלילד אולי יש טראומה מהאירוע זה לא בהכרח אשמתם.
    לדעתי הבלתי מקצועית - לא נראה שיש פה עניין לבית משפט,
    בכל מקרה אם את מרגישה אחרת אולי פשוט להתייעץ עם איש מקצוע.
  • זה לא קשור לאשמה של הגן. כל פציעה בגן או בדרך לגן ומהגן מכוסה ע"י הביטוח.


  • אמא ויותר- למיטב הבנתי היא מדברת על נזק נפשי, לא קשור לביטוח.
  • מפגרת כי היא זו שמאשימה את יותם כל הזמן, אם הבנתי נכון
    פייס: ortal_hori


  • במקרים של פציעה בגן (לא גנים פרטיים אלא גנים של העירייה) יש שני מסלולי שיפוי - דרך הביטוח ודרך תביעה אזרחית.
    בתביעה שמכסה הפוליסה יש תנאים מאוד ספציפיים לפיצוי ובדרך כלל רק במקרים חמורים מקבלים סכום משמעותי.
    בתביעה אזרחית כלומר בבית משפט את צריכה להוכיח שהנזק נגרם כתוצאה מרשלנות הצוות ( למשל מתקן לא תקין בגן שהילד נפל ממנו וכיוצ״ב) להוכיח נזק נפשי כתוצאה מהחבלה מהסוג המדובר יהיה קשה מאוד. ניהול תביעה בבית משפט כרוך בהוצאות לא מבוטלות ויתכן שבמקרה הזה ״ הכפתור יעלה יותר מהחולצה״. עלות התביעה גדולה פי כמה מהתועלת שבה...
    הייעוץ אינו תחליף לייעוץ משפטי

    הילדים הם גשר אל עצמנו, שנתן לנו הזמן.
    שלום חנוך { מתוך השיר "על פני האדמה" }
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה