מי התחילה/מתחילה לגמול - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • אנחנו התחלנו אחרי הצהרים ובינתיים קשה

    יעל, אמא של יונתן ואיתמר
15 תגובות
עמוד 1
  • הוא עוד ממש פיצי לדעתי....
    פייס: ortal_hori


  • אנחנו נחכה לקיץ
  • אנחנו התחלנו יש פיספוסים אבל גם יש פעמים שהוא הולך לבד לשירותים ויש פעמים שאני לוקחת.
    נקווה שמחר יהיה פחות פיספוסים
  • הבן שלי בן שנתיים ו-3 חודשים אני מחכה לקיץ

    [url=http://www.freeglittergraphics.com]

    הילדים הם גשר אל עצמנו, שנתן לנו הזמן.
    שלום חנוך { מתוך השיר "על פני האדמה" }
  • מתחילה היום! בהצלחה לנו .
    אני לא חושבת שהם קטנים מידי , בגילם אנחנו כבר היינו גמולים ..
    בהצלחה לנו
  • בהצלחה יעל ופנינוש!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


  • אני חושבת שמוכנות לגמילה לא קשורה לגיל הילד.
    הרבה פעמים ילדים שיש להם אח או אחות גדולים מוכנים לגמילה בגיל מוקדם יותר.
    למשל אני רואה את ליה (עוד חודש בת שנתיים) והיא מראה סימנים של מוכנות לגמילה,
    היא מודעה מתי יש לה קקי בחיתול ודורשת לשבת על האסלה לפני המקלחת.
    הם רואים את האחים הגדולים שלהם ולומדים יותר מהר.
    מה שכן, הייתי מחכה לקיץ, שיהיה חם
    נטלי
  • אצלי גם תהל אומרת פיפי שירותים, מורידה את המכנס והחיתול אבל לא עושה כלום, רוצה רק לנגב עם נייר. אני אחכה לקיץ, מה שכן כל פעם שהיא אומרת ומבקשת אני מושיבה אותה שתתחיל להתרגל, ואקנה לה גם סיר חדש שיהיה בינתיים
  • נתחיל בשישי הבא.
    אנחנו לא יכולים לחכות לחופש הגדול כי נעבור בדיוק דירה אז זה יהיה יותר מידי שינויים .

    בהצלחה לכולם
  • בהצלחה לכולם !!!
    פנינה היא ממש פיצית , לא ?!
    אמא ויותר - לאן אתם עוברים ?
  • אנחנו עוברים לצפון.
    יותר מדוייק אם זה מעניין אוכל לתת בפרטי/בפייס
  • אני לא מאמינה שאתם עוזבים את ירושלים
    פייס: ortal_hori


  • ינאי בן שנתיים וחודשיים והוא מתריע לפני שעושה גם פיפי וגם קקי הוא מגלה עניין רב באסלה רוצה לשבת עליה כל הזמן..אבל על הסיר בשום אופן.אני שמה אותו והוא בורח בצעקות לא סיר!!!!
    אגב במקלחת אם אני אבקש שיעשה פיפי הוא עושה
    קיצר וכן חלקית אך אני מחכה לקיץ..בגן יגמלו את כל הקבוצה שלו יחד אז ויעשו לי את העבודה הקשה אני רק אצטרך להמשיך..עדיף
  • גלי- אוריאן בת שנתיים וןארבע ..
    ממש לא פיצפיצ
  • מסכימה איתכן שגיל שנתיים ו3 או 4 חודשים הם לא קטנים מאוד אבל מניסיון עם הגדול שלי אני מעדיפה לגמול קצת יותר מאוחר ושהגמילה תהיה יומיים פספוסים וזהו ולא כמה חודשים של פיספוסים, וגם לדעתי בגנים הם לא משתפים פעולה ואין להם כוח לפיספוסים ככה זה היה אצלי עם הגדול אז את הקטן אני אגמול בקיץ כשיהיה בן שנתיים ו-7 חודשים.

    [url=http://www.freeglittergraphics.com]

    הילדים הם גשר אל עצמנו, שנתן לנו הזמן.
    שלום חנוך { מתוך השיר "על פני האדמה" }
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה