מה אתן חושבות על זה.. - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
10 תגובות
עמוד 1
  • לא רואים שום דבר....


  • רואים גם רואים....

    זוג ביקש להכנס לסרט בקניון איילון עם תינוקת ישנה על הידיים. בקולנוע ביקשו שישלמו עוד כרטיס עליה. האמת? מראש לא הייתי מכניסה את עצמי למצבים כאלו.....נשמע לי מפגר
    פייס: ortal_hori


  • ראיתי חלק מהתגובות, לא את הכתבה ואז האיש הקריא לי את זה אז הבנתי על מה שאלת ועל מה מדובר.

    כל הכבוד לקולנוע רב-חן!
    הורים מפגרים וחסרי התחשבות באנשים אחרים.
    לא לוקחים תינוק לקולנוע בשעות הערב/לילה כשאנשים יוצאים לבלות, זה לא מתאים לאף אחד אין שום הצדקה שתינוקת בוכה תפריע לשאר צופי הסרט....
    ואם באמצע הלילה הם מוציאים תינוקת מהבית זו בעיה שלהם ולא של שאר צופי הסרט ולא של בית הקולנוע.

  • נכון מאוד! קראתי את הכתבה וחשבתי לעצמי לאן אנשים עוד רוצים להגיע במדינה הזאת
  • נתחיל מזה שלא לוקחים תינוק/ת לקולנוע לסרטים שמיועדים למבוגרים בשעות שתינוק צריך לשיון.
    ועוד כמה וכמה לסרט פעולה!
  • אני גם לא בעד לקחת תינוק לסרט זה סתם מפריע

    היה פעם אחת שהינו בסרט והיה זוג שבא אם תינוק אני יכולה להגיד לכם שאת הסרט הם לא ראו כי כבר בהתחלה הם יצאו כי התינוק התעורר ובכה


  • בייבי בום - פעם הבאה שהם ילכו עם התינוקת לסרט הם יבקשו להחליש כי יש שם תינוקת ישנה
  • ממש הזוי כל הסיפור הזה
    פייס: ortal_hori




מותר ואסור לאכול בהריון והנקה