רק לשפוך את הלב מצטערת מאודדדד על החפירה :( - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • הפיצית שלי כבר בת חצי שנה בסוף החודש אבל מאז הלידה היחסים עם בעלי עלו וירדו ברמה שלא קרתה לנו מעולם.
    העניין שכל חבריו רווקים ומשוחררים כנראה נוגעת אצלו בנקודות כאלו ואחרות.
    בתחילה אחרי הלידה בעלי היה יכול לצאת 3-4 פעמים בשבוע ולהשאיר אותי לבד בבית בערבים אחרי שכל היום אני בבית,אחרי שאני גם עושה מקלחות לבד,האכלות לבד, הרדמות לבד ובערך הכל לבד...
    בעלי עובד שעות רבות וחוזר מאוחר בלילה בשלב שהילדה כבר מתחילה להיות נודניק וככה יוצא שאין לו סבלנות...
    חודשיים אחרי הלידה תפסתי אותו לשיחה רצינית בבית קפה והסברתי לו שככה הדברים לא יכולים להימשך,שהוא חייב להיות חלק מזה...במיוחד שאני לא הפסקתי לבכות כל ערב מאז הלידה,הזנחתי את עצמי יותר ממה שהזנחתי כל החיים והקדשתי כל שנייה לילדה...הסברתי לו שקשה לו שאני מרגישה לבד ושהוא לא נמצא ושהוא צריך לעשות החלטות ולהבין מה חשוב לו ....המשפחה או החברים...
    הוא הצטער ואמר שהכל יהיה בסדר כמו גבר טיפוסי והבטיח שעכשיו הוא יהיה לצידי..וכן,זה עבד...לחודשיים נוספים. ואז חזר לאותה נקודה.
    נאמר שהוא עצמאי והוא קובע לעצמו את השעות הימים ושבועות...והוא בוחר מתי לבוא וללכת כל יום.
    אחרי חודשיים הכל חזר חלילה לאותה נקודה,עשיתי הכל לבד כולל זה שחזרתי לעבודה.
    אחרי העבודה המשכתי לגדל את פיצית לעשות מקלחות האכלות הרדמות וקימות ליליות לארוחה לילה.
    ושוב נשברתי, והפעם כתבתי לו מכתב באורך הגלות (יותר חופר מזה:)),ושפכתי את מה שעל הלב שלי...כמובן שהוא חזר אני זאת שפתחה את המריבה והוא הפיל הכל עליי שאני לא נותנת לו זמן לחיות ושאני צריכה להבין שהחברים שלו חשובים לו ושאני "עושה סרטים"...אחרי מריבה ארוכה ושבה הוא לא מבין מילה או בעצם לא "מקשיב" למה שאני אומרת הצבתי לו עובדה, שזה או המשפחה או החברים כי מפה אני ערב אחד אלך להורים שלי ולא אחזור שכדאי שיעשה את ההחלטות שלו.הוא קיבל שוק והוחלט שפעם בשבוע הוא יצא עם חבריו בלי הסברים ופעם נוספת עם התייעצות מולי. בנות,אני לא קטנונית ולא מחזיקה קצת,מדובר בזה שהוא יוצא 3-4 פעמים בשבוע מבלי שהוא בבית בכלל...מבלי שיש לי זמן לעצמי...מבלי לבלות דקה איתי.ועזבו אותי,עם הבת שלי...כן כן אני אומרת הבת שלי.
    והיום שוב עברו חודשיים,נאמר שהוא יצא השבוע כבר שלוש פעמים,אז למה לבלות עם אישתו ערב שקט במוצ"ש? עם אפשר לצאת לבלות..."אבל אני חוזר זריז"
    אז אל תלך? "מה את שוב עושה סרטים?"
    כן,נאמר שאני יודעת שהוא באמת הולך עם חבריו כי אני יש לנו פייסבוק משותף ואני מקבלת את ההודעות הפרטיות אליי לפאלפון ורואה בדיוק מה נעשה וכל ערב אני רואה את אותה ההודעה "נראה אם יש לי פס מאשתי" או "ננסה לשחד את האישה" וכ'ו וכ'ו
    מצטערת על החפירה רק שאני כבר שעה לא מפסיקה לבכות ולא יודעת מה לעשות....מרגישה שאני לא מספיק טובה
    מרגישה שאני מיותרת בחיים שלו
    בא לי לקחת עכשיו את הילדה וללכת...שיתחנן שאני אחזור...
    סגרתי לו כרטיסים לי ולו להופעה ליומולדת שבוע הבא ומה הוא עשה? אמר לחברים שלו להזמין כרטיסים לאותה הופעה...בא לי לבטל
    שילך איתם ויעזוב אותי בשקט,גם ככה הוא נהנה איתם!
18 תגובות
עמוד 1
  • אין לי ככ מה להגיב כי יש לי שרשור דומה משלי ...
    קטונתי מלייעץ לאחרות ...
    שולחת לך חיבוק
  • קראתי את השירשור שלך...
    המצב אצלי קשה יותר שאנחנו גרים ביחדת הדיור של המשפחה שלו
    שאמא שלו כל הזמן בתחת שלנו והיא ממש ממש ממש אוהבת להגיד את דעתה והתערבותה.
    שהוא מאוד משפחתי וזה מה שמפתיע ופוגע בי, כי כל עוד זה נוגע להורים שלו צריך לעמוד דום!
    אנחנו כבר כמעט 9 שנים ביחד...ותמיד הוא הבטיח שהוא ישתנה שנתחתן ואז שפיצית תיוולד ואני עדיין נותרתי כאן לבד.
    וביטלתי את הכרטיס שלי להופעה-שיחנקו שם יחד
    סליחה על הבוטות.
    כי גם בנאדם שעובד קשה...זה לא תירוץ לא להיות משפחתי ...זה תירוץ להיות אגואיסט ואנוכי
  • אין ספק שעוברת עלייך תקופה קשה, עדיין אין בזה לשלול דברים קשים שכתבה מישהי אחרת שבאה לתת לך חיבוק של הבנה ותמיכה.... אנחנו לא עושות תחרות "למי קשה יותר" ו/או "מי מסכנה יותר".... לך קשה בדרכך, למישהי אחרת קשה בדרכה....

  • ענבר
  • לא התכוונתי לסתור או לעשות השוואה...
    המשפט כנראה לא יצא כמו שהתכוונתי
    התכווונתי שהמצב אצלי נראה קשה לי יותר ממה שאני חושבתץ...בגלל המשפחה שלו
    לו באתי לעשות תחרות...
    רק לשפוך את הלב ולקבל עצות מכמה נשים חכמות ומנוסות ממני
    כי אני כבר אובדת עצות

  • אני הייתי לוקחת את הדברים והולכת להורים!
    שידע שאת לא סתם מאיימת ושההורים שלו ידעו שיש בעיה.
    חוץ מזה נראה לי שכדאי ללכת ליעוץ זוגי.
    דבר נוסף שאת יכולה לנסות זה לעשות ״תורות״. פעם הוא יוצא עם חברים ופעם את יוצאת עם חברות או אפילו לבד או לפעילות כלשהי. אם הוא יוצא 3 פעמים ובשאר הימים אין לו זמן אז שיצא פעמיים ןפעם אחת את לבד.
    הייתי אומרת שפעם אחת תצאו יחד אבל לא נראה שזה יקרה...
    אולי עם הזמן הוא יבין מה באמת חשוב...
  • היי
    פייס: ortal_hori


  • אחרי שאתמול הוא פשוט החליט ללכת...אז אני החלטתי שאני לא רוצה לישון איתו ולקחתי איתי כרית ושמיכה לספה המרווחת והנוחה (לא בציניות) בסלון. שהוא חזר וקלט שאני לא במיטה הוא הביא שמיכה נוספת נשכב איתי על הספה ואמר שהוא ישן איפה שאני ישנה והוא לא הולך לישון בלעדיי...
    שיתפס לו הצוואר מצידי...לא אכפת לי
    בבוקר הכל התפוצץ שוב כמובן והוא אמר
    ״מה אני אעשה? עוד 5-10 שנים כולם יתחתנו ולא נהיה כולם חברים כמו פעם...אז עכשיו אני מבלה איתם עד כמה שאפשר״
    ואני אמרתי בתגובה- אז עוד 10 שנים,גם לא יהיו לך חברים וגם לא תהיה לך אישה...
    ויצאתי לעבודה
    :/
  • איזה משפט מטומטם
    פייס: ortal_hori


  • אבל עכשיו, כשאני חושבת על זה, נשמע שכן אכפת לו מכן.....

    לא יודעת. אולי שבוע אצל הורייך יגרום לו לחשוב באמת ? עכשיו פסח...נצלי את זה.

    בהצלחה וחג שמח
    פייס: ortal_hori


  • קשה לי לייעץ לך

    הילדים הם גשר אל עצמנו, שנתן לנו הזמן.
    שלום חנוך { מתוך השיר "על פני האדמה" }
  • היי מורי
  • מאמוש קבלי מלא
  • תודה בנות...
    אני באמת מרגישה שהצלחתי לבטא אצ עצמי הכי ברור שאני יכולה
    אומנם מאתמול אנחנו בקושי מדברים..מרגישה שאין לי מה להגיד יותר
    אבל תודה לכן
    מזל שאתן פה
  • היי
    לאנשים הכי קל לייעץ "מהצד"...
    אני חושבת שאת צריכה לשבת עם בעלך לשיחה רצינית (ולא בבית אלא בבית קפה כי בבית אפשרות לעשות סצנות ובחוץ לא...) להסביר לו מה את מריגשה (למרות שכבר עשית זאת... לומר שאכן חל שיפור מצידו אבל רק לתקופה קצרה ושאם את ובתכם המשותפת חשובות לו מאוד ומספיק את מבקשת ללכת לייעוץ זוגי... זו לא בושה... להיפך! זה מעשה מאוד אמיץ וסיכויו לשמור על המשפחה טובים!
    מהכרותך איתו, את חושבת שהוא יסכים?? אני חושבת שזו לא צריכה להיות בקשה אלא תנאי! אם לא זה, המצב לא ישתפר...
    אם תרצי מישהי טובה, אמליץ לך (מניסיון...)
    ואם לא, אני מסכימה עם שמש, את צריכה לשמור על עצמך והשאר שפויה בתוך הבדידות... את חייבת לדבר עם מישהו! (גם כאן אוכל להמליץ ולעזור...)
    חג שמח

    תנו חיוך, הכל לטובה!!!!
  • יקירתי, קודם כל צר לי מאוד על הבדידות שאת עוברת שולחת עוד אלף חיבוקים חמים
    אני אישית, לא הייתי מסכימה לבעלי לצאת 3 פעמים בשבוע לבד עם חברים. בטח לא כשיש תינוקת קטנה בבית- בהמשך למשפט שלו- התינוקת שלו לא תשאר תינוקת בעוד עשר שנים!!! והוא מפספס את אחד החלקים הכי יפים (גם אם נראים לו קשים כרגע) מהחיים של הילדה שלו!
    אין לך מה להרגיש לא בסדר עם עצמך על שזה מפריע לך!! את בסדר גמור ולגיטימי לחלוטין שדבר כזה לא יהיה מקובל עליך.
    שישאר יום אחד מהבוקר עד הלילה לבד עם הילדה ויראה כמה זה באמת עבודה קשה! וכמה גם לך מגיע לנוח בערב אחרי יום כזה ולהתפנק! אז במקום לדאוג לחברים שלו שידאג לך, את זו שהוא הולך לישון איתה בלילה לא הם, עם כל הכבוד לחברים.
    אני לא אגיד לך אם לקום ולעזוב לבית הוריך או לא, אני כן יכולה להמליץ לך לשמור על סוג של ריחוק ממנו (גם אם זה לא פיזית) נגיד תצאי לבלות בלי להגיד לו, או תקחי את הנסיכה הקטנה ולכי לערב עם משפחה, לערב עם חברה ואל תגידי לו כלום רק שאת יוצאת... ותני לו שעות להתבשל במיץ שלו כמו שהוא עושה לך ואני מאמינה שזה ישפיע כמו בלילה שישנת בספה והוא רדף אחריך לשם. (זה כן מראה שאכפת לו ממך!!! הוא פשוט צריך לעבור שלב במחשבה שהוא כבר נשוי ואבא ולא רווק שמבלה את כל זמנו עם החברים)
    ואצטט (בערך) משפט ששמעתי פעם ״כשאת רודפת הוא בורח אבל כשאת מפסיקה לרדוף הוא עוצר לתהות לאן נעלמת ומתחיל לרדוף אחריך״
  • זה שהוא בא לישון איתך יכול להראות שאכפת לו ממך אבל אני גם יכולה לראות את זה כאילו הוא רוצה להנות משני העולמות. לבלות כמו רווק ולחזור לבית שבו מחכה לו אישה שאיתה הוא יכול לעשות סקס חופשי בניגוד לרווקים....
  • לא נראה לי שהוא בא לישון לידה בספה רק בשביל סקס... אם הוא היה מחפש ממנה רק סקס הוא לא היה מתחתן איתה בכלל. לדעתי זה כן מעיד על שאכפת לו ממנה, הוא פשוט תקוע בשלב שהוא מפחד מ״אובדן״ של זהות או חיים אחרים שהיו לו לפני, אגב יש גם גברים שסובלים מדכאון של אחרי לידה...אבל הגיע הזמן להוריד לו את ״האסימון״ ושיבין מה הכי חשוב כרגע בחיים. פעם בשבוע בילוי עם חברים זה גם מספיק, חברים יכולים לבוא אליו הביתה מעבר לזה... במקום ראשון הוא צריך לשים את אשתו והבת שלו נקודה.

מותר ואסור לאכול בהריון והנקה