סופית נמאס לי....כלבה! - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • יש לנו שני כלבים,
    אחת שלנו ושני של קרובי משפחה, עליו אנחנו רק שומרים, הוא ישאר אצלנו רק עוד כמה חודשים.
    העניין הוא שנמאס לי מהכלבה שלנו. היא כל הזמן נובחת, בחורף הייתי חייבת להכניס אותה לתוך הבית שלא תצטנן, היא דורשת התעסקות, פשוט נמאס לי.
    הצלחתי לשכנע את בעלי שזהו זה (היא כאן רק בגללו, הוא הביא אותה)
    הבעיה היא שכשסיפרנו לילדים הם היו מאוד עצובים. קצת כואב לי הלב, מילא אם הכלב של הקרובים היה נשאר לתמיד, אבל הוא בקרוב יעזוב גם כן.
    ברור לי שאני לא רוצה אותה יותר, אבל אני רק מקווה שזה לא יעשה איזה צלקת נפשית לילדים, שככה אמא החליטה למסור את הכלבה האהובה....
    מה אתן אומרות? הייתן משאירות רק בשביל הילדים למרות שנמאס לכן סופית וזה רק מביא לכן ים של עצבים?
11 תגובות
עמוד 1
  • בלי קשר לילדים, לא הייתי זורקת כלבה שכבר חיה בבית. כלב זה לא צעצוע, נמאס אז זורקים.
    אפשר לחנך, לתת לה יותר יחס.
    איזו דוגמא את נותנת לילדים?
    ובנוסף, לא הייתי עושה את זה לילדים.
    סליחה שאני קצת בוטה. זה עניין רגיש אצלי קצת
    __________________________________________________________________

  • בהחלט מסכימה איתך, זה לא צעצוע ולא זורקים סתם.
    לכ חשבננו המון האם להביא כלב,
    אבל לי מעולם לא היה, אז לא ידעתי במה כל זה כרוך.
    בעלי לא נמצא כך שהכל נופל עליי, כולל לנקות צואה, לאסוף שיער וכו'.
    לחנך כלב אני לא יודעת, כך שבמקרה זה אולי להפך, עדיף לה אצל משפחה שתטפל יותר טוב.
    ובאשר לחינוך הילדים- יש עוד כלב בבית, כך שהסברתי להם שקשה לי עם שניים, שהמטלה גדולה מדי. הילדים חכמים, הם מבינים. פשוט עצוב להם....והעצב הזה הוא ההתלבטות היחידה שלי....
  • אגב מדובר בכלבה גזעית מאוד יקרה, בשווי 4000 שקל. נראה לי שניתן אותה חינם.
    ברור לי שיהיו הרבה שיקפצו על המציאה, אז כמובן אבדוק טוב טוב אל מי אני מוסרת אותה.
  • גם כלבים גזעיים ויקרים מגיעים לכלביות.....יותר מדי לצערי
    בת כמה הכלבה? וכמה זמן היא אצלכם?
    יש קולרים שונים להפסיק נביחות ואופציה לקחת מאלף כדי לחנך כלב אם לך אין את הידע הזה
    לגבי הילדים שלך, הם יחסית קטנטנים אז אולי זה לא זכרון שילווה אותם כל החיים, אני אישית חושבת שלגדול עם בע״ח משפיע מאוד לטובה על הילד אבל זו דעתי.
    תחשבו על זה טוב וטוב ואם את מוסרת אותה, באמת תדאגי כמו שרשמת לבדוק מי האנשים שלוקחים ובאיזה תנאים היא תחיה, זה טראומה גם לכלבה לשנות טריטוריה ובנוסף את האנשים סביבה אז לפחות שיהיו אנשים חמים שבאמת יפנקו אותה באהבה (תראי איך הם נגשים לכלבה כשהם באים לראות... אם זה בני זוג אז לראות ששנייהם חמים לכלבה ולא שאחד עומד בגועל מהצד.. לוודא שלא לוקחים רק בשביל הילד.. ואז יש מצב שאחרי שבוע שוב היא תמצא את עצמה מחוסרת בית)
  • לא כל כך הבנתי מה בדיוק הבעיה של הכלבה..

  • גרמתן לי לחשוב....
    בינתיים לא אומר כלום לבעלי, הוא ממלא רוצה להשאיר אותה, אנסה לקבל עם עצמי החלטה בחג.
  • גם הכלבה שלי כבר נטל לא קטן...אבל אני נושכת שפתיים ושומרת עליה. אין ברירה. לא זורקת ולא ממיתה. ש תלך לעולמה בשיבה טובה
    פייס: ortal_hori


  • חיבת להודות, בהתחלה חשבתי שאת מדברת על חמותך
    פייס: ortal_hori


  • אורטל

  • חחחחח אורטל!!! זה גם מה שאני חשבתי מהכותרת
  • אני מסכימה עם הבנות... לא מוותרים!
    לא ציינת בת כמה היא...
    חוץ מזה אם את לא מצליחה לאלף אותה תמיד אפשר לקחת מאלף מקצועי


מותר ואסור לאכול בהריון והנקה