חג שמח !!!! ולמי יש מתכונים לילדים לפסח ????? - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • היי בנות,
    חג פסח שמח וכשר לכולןןןן

6 תגובות
עמוד 1
  • עוגת מצות (בדיוק סיימתי להכין):
    4 ביצים, להפריד.
    להקציף 4 חלבונים (הלבן) עם 4 כפות סוכר, עד שמתקבלת קציפה תפוחה.
    להקציף 4 חלמונים (הצהוב) עם 2 כפות סוכר, עד שמתבהר ותופח (הקציפה).
    להמיס בסיר קטן על הגז 250 גר' שוקולד מריר עם 50 גר' חמאה או מחמאה וטיפת תמצית וניל.
    כשהשוקולד נמס כולו, לערבב אותו עם קציפת החלמונים.
    לקפל לתערובת את קציפת החלבונים.
    להקציף בקערה נפרדת מיכל שמנת מתוקה + 2 כפות סוכר.
    לקפל לקערת תערובת השוקולד.
    להניח במקרר לחצי שעה.
    לטבול מצות בחלב, ובין כל 2 מצות למרוח את מוס השוקולד. לשמור במקרר.
    אגב, עוגת המצות היא חלבית רק בגלל המצות הטבולות בחלב. המוס עצמו פרווה (בתנאי שאת משתמשת בקצפת צמחית ובמחמאה). אני שמתי את המוס שנותר בגביעים יפים, והנה קינוח מוס שוקולד לליל הסדר...
  • ואווווו

  • בבקשה:

    לביבות קמח מצה:
    כוס קמח מצה
    כוס מים
    ביצה גדולה
    מעט מלח
    שמן לטיגון
    מערבבים היטב עד לתערובת חלקה, מחממים שמן במחבת ויוצקים כפות מהתערובת ליצירת לביבות.

    מצה-בריי:
    4-5 מצות לפורר ולהשרות בחלב כדי כיסוי
    1 ביצה גדולה או 2 קטנות
    קצת מלח ופלפל
    לערבב ולטגן בשמן

    קניידלך:
    כוס קמח מצה
    1-11/4 כוס מים
    לערבב היטב
    2 ביצים
    מעט מלח
    כף שמן
    לערבב הכל ולהעמיד בצד לחצי שעה.
    ליצור כדורים ולזרוק למרק חם (מקובל למרק ירקות או ירקות ועוף) כחצי שעה לפני תום הבישול (צריך להתבשל ביחד במרק כחצי שעה).

    חוצמיזה, ניתן בהחלט להכין שניצלים עם קמח מצה (אני מתבלת את קמח המצה עם כמון, כורכום, מלח ופלפל). מתכונים ללחמניות לפסח אין לי, סורי.
    שרון שמש
    M.Sc
    פסיכוטרפיסטית התנהגותית קוגנטיבית C.B.T


  • גברת שמש

  • את יכולה גם להכין פשטידת תפו"א עם בשר (פשטידת רועים) מכינים פירה מתפוחי אדמה, מטגנים בשר טחון עם תבלינים, ומסדרים שכבת תפו"א, שכבת בשר ושכבת תפו"א, מכניסים לתנור וזהו!

    כדורי בשר ברוטב עגבניות עם קניידלך - זה להיט אצלנו, מכינים כדורי בשר או קציצות כמו שאת יודעת עם רוטב עגבניות ומכינים קניידלך ומבשלים ביחד! יוצא יאמי!
    רותי
  • פנקייק כשר לפסח: אתמול הכנתי והיה להיט אצלנו:

    http://www.ynet.co.il/home/0,7340,L-1821-16098-30324006,00.html

    תכיני תפוחי אדמה במגוון צורות- צ'יפס (אפוי בתנור) פירה, קובות תפוחי אדמה מבושלות ברוטב עם פטריות, או תפוחי אדמה מוקרמים עם שמנת מתוקה בתנור...

    חג שמח

מותר ואסור לאכול בהריון והנקה