בעיה עם המצות :-( - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • חג שמח,
    יש לי בעיה רצינית בחניכיים- אוכל שנכנס בין השיניים בלסת השמאלית התחתונה גורם לי לכאבים מאוד חזקים בחניכיים. אני חיה עם זה בשלום בדרך כלל, מדי פעם יש תקופות שמאוד כואב ואז אני אוכלת לחם רך. הבעיה היא שעכשיו בגלל המצות אני ממש ממש סובלת- הן נכנסות ברווחים וגורמות לכאבי חניכיים נוראיים....

    מה אפשר לעשות?
    למישהי יש רעיון לאוכל רך? אפילו מצה בריי לא עוזר....
7 תגובות
עמוד 1
  • אוייייש.. באמת מעצבן

  • הבעיה מוכרת
  • נישמע באמת לא נעים
    יש לקנות מצות רכות הם ממש דומות לפיתה
    ואפשר לעשות גם לחמניות מקמח מצה
    אם תירצי מתכון תגידי אני כל שנה מכינה ויוצא ממש נחמד
  • תודה רבה,
    תמר- כבר בדקתי אצל הרופאה, בפעם הראשונה היא הביאה לי אנטיביוטיקה, כשזה חזר שוב ושוב היא אמרה שאין מה לעשות. יש מצב שאלך לחוות דעת נוספת אחרי החג.
    קרין- אשמח מאוד אם תכתבי את המתכון, תודה רבה רבה מראש
    דנה בננה- אנחנו לא אוכלים קטניות לצערי

  • קודם כל לגבי המצות- תשטפי לכמה שניות את המצות בברז, תעטפי במגבת לכמה דקות ויש לך מצות רטובות רכות יותר ואכילות יותר

  • לא ידעתי שיש רופא שמומחה לזה, תודה על המידע. היא עשתה צילום בזמנו. ואני אכן משתמשת בחוט דנטלי, אבל זה לא עוזר.
    בינתיים מצאתי משהו- יש לאוסם שקית להכנה מהירה של לחמניות לפסח, זה לא הכי טעים, אבל לפחות רך ומשביע.
  • לחמניות מקמח מצה - טעים וסופר קל!

    כוס מים
    חצי כוס (אולי ממש מעט פחות) שמן
    כוס קמח מצה
    3 ביצים
    מעט מלח

    מרתיחים את המים והשמן
    מורידים מהאש
    מוסיפים את כוס קמח המצה ומערבבים
    מוסיפים את הביצים תוך כדי ערבוב אחת אחרי השניה
    (מערבבים טוב טוב לפני שמוסיפים עוד ביצה)

    יוצרים לחמניות באופן הבא (כמו פחזניות):
    עם כף לוקחים כמות ומניחים על תבנית עם נייר אפייה
    ועם האצבעות עם מעט מים מסדרים כל לחמניה (אני עושה לזה כמו שפיץ)
    מכניסים לתנור לכעשרים דקות
    170 מעלות...

    יוצא מעולה ואוורירי...

    בתאבון ותרגישי טוב!
    "...אמא שרה לבן בלילה... אמא כאן לידך כל הזמן..."

מותר ואסור לאכול בהריון והנקה