שלום בנות,שאלה למי שמניקה - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום בנות.שאלה לי למי שמניקה.הקטנצ'יק שלי בן קצת יותר מחודש.כשאני מניקה,הוא יונק כמה פעמים ואז זז אחורה,לפעמים יחד עם הציצי בפה שזה מאוד כואב,ואז שוב מחפש ויונק ושוב זז אחורה.לפעמים תוך כדי הוא גם זז כמו תולעת,כאילו משהו לא נוח לו...יש למישהי עיצה לדבי מה עושים והאם זה נורמלי שהוא מתנהג ככה?תודה
6 תגובות
עמוד 1
  • מזל טוב
    גם שלי ככה שמתי לב שבדרך כלל כשזה קורה יש לו גרפס.
    או שהזרם בהתחלה חזק מידי. אחרי כמה ״משיכות״ כאלה הוא יונק רגיל נכון?
  • כדאי להתייעץ עם יועצת הנקה.בדרך כלל תנועות כמו שאת מתארת הן סימן לזרימת חלב חזקה מדי או בדיטק להיפך חלשה מדי...מישהי מקצועית תוכל לדייק יותר עם פרטים נוספים
  • טוטילה,ההיפך-בהתחלה יונק טוב,אחרי כמה דקות מתחיל עם כל השגעון
  • אז זה בטח גרפס! תנסי לשחרר אותו ולטפוח על הגב ותראי אם יוצא לו גרפס.
    אני גם מחליפה צד אם זה לא גרפס והוא ממשיך למשוך.
  • זה לא כי אני ניסיתי כבר
  • היי
    בשעה טובה!

    גמלי עם שני הזאטוטים שלי
    היה בדיוק את אותו הדבר כמו אצלך
    זה כואב לשני הצדדים.

    התייעצתי בלה לצ'ה (פורום הנקה ברמה, חפשי בגוגל ותתייעצי גם שם)
    וכל חוות הדעות והתסמינים העידו על גזים.
    הם מתחילים בגיל הזה בערך
    ומוגברים דווקא בשעת הנקה.
    לכן התינוק מתכווץ ולא נינוח, ההנקה ידועה כמגבירה פעילות מעיים
    (לכן בהתחלה הם גם עושים המון יציאות)

    אפשר לנסות ולהשתמש בתכשירים מקלים
    כמו גרפווטר או סימיקול
    אני מציעה בנוסף ללכת לרופא ילדים
    הם בד"כ יודעים לבדוק בקלות ע"י לחיצות בבטן האם מדובר בגזים
    וגם לתת טיפים להקלה...

    תני לי לנחם אותך שזה עובר כלא היה

    בהצלחה

מותר ואסור לאכול בהריון והנקה