שנים שלא הייתי פה

אני יותר באתר של הפייס כי באייפון יותר קשה להיכנס לכאן, ועכשיו חופש , אז...
אל תכעסו אתן תמיד בראש שלי

מה הולך? מה חדש? ראיתי הריוניות חדשות!! איזה כייף



אצלי ב"ה בסדר מצאתי עבודה חדשה בדיוק כמו שרציתי, אני נהנת מהבנות שלי וממש טוב לי !!!
ספרו ספרו...