-
בהחלט עם הילדים בחופש עדיין....
אבל היה נפלא! לא עשינו יותר מדי, בעיקר מנוחה, קצת שמורת טבע, קצת קולנוע...
לא היה צריך יותר מזה!
ואל תשכחו שעוד שבועיים יום העצמאות, החופש הבא ממש מעבר לפינה!!!!
-
פיתוש אהובתי,
בוקר מופלא וחמצי למהדרין לך!
אני אומרת: ברוך הוא וברוך שמו, שעבר כברררררררררררררר!!!
אני לא סובלת את הכבדות (ממש לא מדובר על מערכת העיכול...) של החג הארוך והמייגע הזה!
אני לא סובלת מצות.
אני לא סובלת את הארוחות הכבדות.
אני לא סובלת את המשפחתולוגיה הפתולוגית של החג הזה.
אני לא סובלת את פסח!!!
פתחתי את הבוקר עם עוגיות ממולאות שוקולד שקנינו ירון ואני אתמול בשעה 22:00 בבאקה אחרי החלפת הכלים וכל הבלגן.
מיכל, כידוע, הייתה בטיול הזוי במיוחד עם עוד כמה מתבגרים כמוה.
רם, אור וגיל היו איתנו בכל שניה ושניה.
עשינו כמה פעמים פיקניק בנחל אלכסנדר, היינו בפארק אתגרי בגובה בשם "הדב הלבן" שם עשיתי באנג'י - אחת החויות המפחידות ביותר שעברתי בחיים.
חמותי עלתה לי על כל העצבים הרופפים ממילא.
דיברתי עם חברה מחו"ל פעמיים.
בישלתי כמויות אוכל שיכולות להספיק להאכיל את כל הרעבים בעולם השלישי.
שמתי הבוקר את ליבי ונשמתי במעון
-
היינו בבית, היה שקט ונעים, הלכנו לצפארי בגני יהושוע, וסתם טיילנו בשכונה ועשינו פיקניקים בחורשה, היה כייף!!! הבנות כ"כ רגועות ונינוחות משחקות מדהים ביחד צוחקות משתוללות, בכייף הייתי מושכת ככה עוד שבועיים שלוש
-
היה כיף נורא!!!
שבת הגדול- נסענו לצימר עם הבנות,
חול המועד טיילנו בהר מירון, ישנו בפארק הירדן ולמחרת טיילנו בנחל הירדן, עם כל המשפחה שלי- אמא אבא אחים ואחיינים. הבנות פרחו. היה אדיר.
שבת וחג היינו אצל חמותי. קצת טו מאצ' אבל בכל זאת היה כיף.
בעלי הציג גרסה משודרגת של עצמו- התנתק מהעבודה והיה מאה אחוז איתנו. סבלני, רגוע וחמוווווד. זה היה תענוג. אני לא זוכרת אותו ככה אף פעם.
-
היה אחלה שלא רבתי עם בעלי אפילו פעם אחת
-
להפתעתי היה ארוך!
בהתחלה התבאסתי שיצא חול המועד כזה קצר אבל אני מרגישה כאילו החג הזה היה שבועיים לפחות!
טיילתי בעיקר במטבח,היינו בבית ואירחנו ללא הפסקה...כפשוטו ממש מערב החג עד ערב החג השני שעשינו עם חברים מחוץ לבית-היו כאן אנשים,היה כייף ומתיש !
-
היה כייף!!! היינו בצפון בחורשת טל ביחד עם אחותי ומשפחתה, הילדים התנהגו מאוד יפה ב"ה!
וכמה עליתם במשקל? נשקלתי ביום שישי שעבר ואפילו ירדתי קצת! לא אכלנו יותר מידי כבד ובגלל שאני מתה על סלטים וירקות אז זה מה שאכלתי השבוע.
רותי
-
אנחנו עדיין בחופש...
פתחתי שרשור עדכון משלי
-
עידכנתי בשירשור של גלי
מלאכית קטנה שלי, אמא לא תשכח אותך לעולם!
------------------------------------------------------------------------------------------
לפני שנולדו ילדינו הכרנו עולם, לאחר שילדינו נולדו התחלנו להכיר את עצמנו.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
לעתים מאד רחוקות אנחנו מקבלים בחיים את מה שאנחנו רוצים, אבל אנחנו תמיד מקבלים את מה שאנחנו צריכים.
--------------------------------------------------------------------------------
אין דרך אל האושר- האושר היא הדרך!
-
בשתי מילים חבל שנגמר.
-
לי היה כיף. בעלי היה בחופש וזה נדיר לחלוטין. אני אמנם לא הייתי אבל עבדתי פחות שעות. יום אחד היה חופש אז נסענו לטייל עם אחי וההורים שלי.
החגים היו לי ארוכים. ליל הסדר היה די סיוט אבל ב"ה שאנחנו אחרי